Üdv, Vendég
Felhasználóinév: Jelszó: Emlékezz rám
  • Oldal:
  • 1

TÉMA: Rotaxx

Rotaxx 2 hónapja 2 hete #1855

  • maxx
  • maxx profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: 0
Tudja valaki hogy rotax 582-es nél milyen tunika kell sima légszűrő és milyen szívó zaj csökkentő esetén
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Rotaxx 2 hónapja 2 hete #1856

  • maxx
  • maxx profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: 0
Fúvóka a karburátorba
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Rotaxx 2 hónapja 2 hete #1857

  • sanko26
  • sanko26 profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 29
  • Karma: 0
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Rotaxx 2 hónapja 1 hete #1858

  • sanko26
  • sanko26 profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 29
  • Karma: 0
Ha már van ilyen topic,hogy Rotax,akkor megosztom egy-két tapasztalatomat. Nem volt "kedvem" a gyári vízfokmérő órát megvenni és bár szenzor volt a hengerfejbe tekerve,mikor megvettem a motort,mivel más ellenálláson dolgozik,mint az általam kipróbált órák,így nem sok hasznát vettem. Az ebayos kínai szar szenzorához esztergáltam illesztő közdarabot,de kár volt. Két repórát sem bírt ki,kuka. Viszont a traktorboltban keresgélés után azt találtam,hogy a Zetor típusú traktor szenzora szinte milliméterre egyezik a Rotaxéval (főleg a menet,ami a leglényegesebb). A hozzávaló masszív kinézetű,fémházas,60 mm-es órával együtt fizettem ötezerpárszáz forintot. A szenzor tökéletesen passzol a Rotax 532 és így gondolom az összes vizes 2T Rotax hengerfejébe. Ki még nem próbáltam,de a vízhő itt is vízhő meg a trakiban is. A rezonanciát gondolom jól bírja,tekintve,hogy traktorba való. Ha mégis szar lenne a próbákon,azt is megfogom írni. A másik kényes kérdés a kipufogó gázhőmérők. Mivel dupla karbis a motor,fontosnak találtam ezt a műszert is installálni. De itt megint lehidaltam az áraktól,így a jó öreg ebayhoz fordultam segítségért. Vettem is két szenzort és két órát. Beépítés után már a teszteken nem voltak szinkronban és az egyik lustább volt,mint a másik,lassabban reagált,holott az IR hőmérő csak pár fokos eltérést mutatott a két leömlő közt. Pár óra után a mutatók nem mozdultak többé. De a fekete leves nem ez volt,hanem,amikor 15 repóra után ki lettek szedve a szenzorok,vagyis,ami maradt belőle. A leömlőbe belógó rész eltűnt. Szerencsére a leégett-törött darabok a kipufogó dobban lelték el végső nyughelyüket nem pedig a motorban rendeztek vendettát. Itt linkelem a szenzort,amit SOHA ne építs be sehova: www.ebay.com/itm/Universal-K-Type-EGT-Th...5:g:F4EAAOSwisVZukdv
Most kaptam egy barátomtól két ipari minősítésű szenzort. Remélem azokkal nem lesz gond.

Azért írtam le ezeket,mert nekem is jól jöttek volna sokszor az építgetések alatt a hasonló tippek,tanácsok,tapasztalatok. Ha valaki hozzátudna még érdemben tenni a témához, vagy akár más (repüléstechnikai,meteorológiai,stb.) témában,azt szívesen olvasnám.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Rotaxx 2 hónapja 1 napja #1859

  • sanko26
  • sanko26 profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 29
  • Karma: 0
Látom szépen gyarapodnak a tapasztalatok. :) Na mindegy ígéretemhez hűen megosztom a Zetor vízhőfokmérővel kapcsolatos tapasztalataimat. Szóval működik és releváns értékeket mutat,de a mutató oszcillál. Ez kicsit zavaró,de a középérték jó. Próbáltam lefogni,hátha nem hat rá annyira a rezonancia,de nem lett jobb. Összességében használható. A kipuf. gázhőmérők jól mérnek. Ezeket a kínai ebayos órákra kötöttem. Az egyes hengeré stabilan mutat,a kettesé oszcillál,de a középérték ugyanaz,mint az egyesnél. Összességében használható,de megfogom cserélni a szenzorokat,hogy kiszűrjem az órákkal vagy a szenzorokkal van-e a baj.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
  • Oldal:
  • 1
Oldal elkészítésének ideje: 0.151 másodperc
ppg_dunau_0464

Szabad Repülők Szövetsége Siklórepülő Szövetség