Üdv, Vendég
Felhasználóinév: Jelszó: Emlékezz rám

TÉMA: SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 4 hónapja #1157

  • bőregér
  • bőregér profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 11
  • Karma: 0
Sziasztok ! Lassan felújítanám a motorom, cserélnem kell a hengert, dugót,gyűrűket. Érdekelne hol érdemes ezeket beszerezni. Előre is köszi a segítséget !
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 4 hónapja #1158

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Keressétek Halász Ferit eredeti alkatrészért!
Vagy az üllői úton a Pál Dugattyút felújításért. Ők perselyeznek meg csinálnak hozzá dugattyút.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 3 hónapja #1161

  • beta
  • beta profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: 0
Parapower védőhálót hogyan lehet javitani, illetve kicserélni? (sajna a lécsavar beleért)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 2 hónapja #1204

  • mike66
  • mike66 profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 5
  • Karma: 0
Sziasztok ! Solo 210-es motorom van, Still deko szeleppel ellátva, amit még fel is furtam kicsit. Könnyen indul, de a napokban észrevettem hogy ha nincs nyitva a szelep, akkor nagyon nehéz berántani, gondolom eltömődött a gyári furat. Kérdés :
A nagyobb kompresszió növeli a lóerőt is valamennyire ? Nem árt ez tartósan a motornak ?
Előre is kössz a válaszokat.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 2 hónapja #1208

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Ha van doko szeleped akkor értelmetlen a gyári furat. Ha van gyári furatod akkor minek a Stihll szelep? Minek a kettő együtt?
Nekem a perselyezés után csak a szelep volt a hengerfejben. Hidegen nyitott szeleppel indítottam, melegen viszont zárt szeleppel is simán indult. Csak a berántónak nem tesz jót, ha nagy kompresszió mellett rángatod.
Ha nehezebben indul akkor miért nem nyitod indítás előtt a szelepet? Azért van.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 2 hónapja #1209

  • mike66
  • mike66 profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 5
  • Karma: 0
A Still szelepet azért épitettem be, mert ezen még a hagyományos gyújtás van, nem a Power Ignision, és nagyobb fordulat kell egy rendes szikrához. Meg egy lepogyogásból kifojólag ripityára törött a jobb vállam, és nem nagyon birja a megterhelést :-( A berántóm is eltört a deko beépitése elött egyszer, kapott egy fém tengelyt, azóta jól müxik. A kérdést azért tettem fel, mert a gyári furat alapból gyengíti a kompressziót, és kiványcsi vagyok hogy anélkül több-e a lóerő, és hogy ez árhat-e a motornak.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 2 hónapja #1210

  • rasta
  • rasta profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 192
  • Karma: 0
A Konnyu Solo inditas masik fontos alapja a csuszasmentes ep ekszij hogy a legcsavar mint lendito tomeg tudjon mukodni.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 2 hónapja #1212

  • mike66
  • mike66 profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 5
  • Karma: 0
Rasta mester, ezt én is tudom, ezért nem raktam rá röpsúlyos kupplungot, pedig jó lenne álló légcsavarral startolni. Amit nem tudok, csak sejtek, azt fentebb kérdeztem...
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 2 hónapja #1213

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
A deko furat csak egy kompromisszumos megoldás. Egy egyszerű igénytelen megoldás. A legjobb az automata deko szelep lenne. Ott a motor működése közben zárva van a szelep, így nincs kompresszió veszteség.
Én sokat repültem manuális deko szeleppel. Semmi gondot nem jelentett a motornak. Kicsit keményebb, pattogósabb volt a hangja alapjáraton. Nyilván ez a nagyobb kompresszió miatt volt.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 2 hónapja #1215

  • hgabor783
  • hgabor783 profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 51
  • Karma: 0
A dekofurat dugulasa vagy nyitottsaga nem szol bele a teljesitmenybe. Batran merd meg a kompressziot, ugyanis a dekofurat nem a munkater tetejen van hanem alatta. Akkor lenne kopresszioveszteseged, ha az egester legmagasabb pontjan lenne a furat. A tervezok csodalatosan kitalaltak ezt a megoldast. Semmi panik, nem lesz gyengebb a motorod ha kitisztitod a deko furatot.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 2 hónapja #1216

  • mike66
  • mike66 profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 5
  • Karma: 0
Herbali, köszi a választ. Halottam már régebben hogy valaki akarattal eltömi a dekófuratot, hogy nagyobb legyen a kompresszió, de hogy ez tartóssan árt-e a mocinak azt nem tudtam. Régebben az MZ-n esztergáltunk le a hengerfejből a kompresszió növelés végett, de ezt nem szerette a főtengelycsapágy hosszú távon. Na ja, az NDK csapágy volt :-)
Hgabor, szerintem nincs igazad, hiszen a nyitott furaton keresztül távozik a keverék egy része, ha az a hengerben marad akkor nagyobb lesz a sürités. Elméletileg növekednie kell a teljesitménynek is, ezt padon kellene lemérni. Ha minden kötél szakad, felhivom a BB-t az ügyben, ha jó kedve van megmondja a tutit, ha nem akkor beparáztat hogy tönkre fog menni az amúgy is fos gépem :-)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 3 éve 2 hónapja #1217

  • hgabor783
  • hgabor783 profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 51
  • Karma: 0
Hidd el, hogy azon a pici furaton eltávozó gáz magas fordulaton, erőben szinte mérhetetlen. Ideje nincs elszökni.

Ha ez mérhető lenne tolóerőben, akkor minden solo tulajdonos azt várná, hogy mikor tömődik már el végre a deko furat.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 2 éve 11 hónapja #1254

Én is inkább szédszedtem és kipucoltam hiszen alig birtam eltömödve berántani. jobb igy.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 2 éve 11 hónapja #1255

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 44
  • Karma: 1
Szia Herbali! A perselyezett hengerről és a hozzá készített dugodugórol így utólag mi a tapasztalatod, bevált ?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 2 éve 11 hónapja #1256

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
A dugattyúból tudtommal eredeti lett belerakva a perselyezéskor. Nekem semmi gondom nem volt vele. De volt akinek rosszúl csinálták meg. Olcsó öntött dugattyúval lehetnek gondok ha nem megfelelő az illesztés.
Olyan helyre vigyed ahol értenek is hozzá!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 2 éve 11 hónapja #1257

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 44
  • Karma: 1
A Pál DugattyúnDugattyúnál ezmennyibe került ? És akinek rosszul csinálták meg, annak is itt készült?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 2 éve 11 hónapja #1258

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Én nem a Pál Dugattyúnál csináltattam. Nem tudom, hogy náluk mi a tarifa. Akkor, ha jól emlékszem a Papparturt kérdeztem, hogy ő hol csináltatta. Azt hiszem az nem vált be. De erről talán ő tudna bővebbet írni.
Itt Dunakeszin van egy Solo amit a Pál csinált. Egyenlőre még megy.
Én a Halász Ferinek adtam oda felújításra. Azzal semmi gond nem volt.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 2 éve 11 hónapja #1259

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 44
  • Karma: 1
Köszönöm Herbali! Ha még van valakinek pozitív/ negatív tapasztalata hüvelyezéssel kapcsolatban az írja le, mivel az eredeti alkatrészek nagyon drágák lettek . Amit most kaptam árajánlatot : henger 400+€. dugó gyűrűkkel 310€ . Ez egy régebbi motornál gazdasági totálkár szinte.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 2 éve 11 hónapja #1260

  • nigger
  • nigger profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
Azért azt is vegyétek figyelembe hog eléggé vékony a solon a hengerfal!Raktok bele egy perselyt mégvékonyabb lesz.és az egész henger az alsó tőcsavarokon lóg!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 2 éve 11 hónapja #1261

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 44
  • Karma: 1
Ezért kérem ki azoknak a véleményét akik már kiprobálták ezt a megoldást, és tudnak használható információt adni pl. a megbízhatósággal, tartósság kapcsolatban.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 2 éve 11 hónapja #1262

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 44
  • Karma: 1
De ha valaki tud jobb árat a fent említettnél az is érdekel.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 2 éve 11 hónapja #1263

  • rasta
  • rasta profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 192
  • Karma: 0
Vittorazi Fly 80 perselyezett hengerbe rakattam japan suzuki dugattyut. Jo lett. Vince Vili muhely kecskemet.
Jaratni se kellett. Padlogazon repultunk vele 2 orat utana adtam el. A muhely azt mondta ez nem fog megszorulni. Dugo 10000,- + a furas 10000,-
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 7 hónapja 1 hete #1824

  • Irvine
  • Irvine profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 40
  • Karma: 0
Előgyújtás értéket tud valaki?
Én felső holtpont előtt 2,3 mm-t találtam.
Ez jó érték?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 4 hete 2 napja #1825

  • nigger
  • nigger profilkép
  • TÁVOL
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
2-3 mm de gyárilag be van állítva és jó is szokott lenni.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Oldal elkészítésének ideje: 0.176 másodperc
PPG Nemzeti Baj...

Szabad Repülők Szövetsége Siklórepülő Szövetség