Üdv, Vendég
Felhasználóinév: Jelszó: Emlékezz rám

TÉMA: SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #882

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
En karbantartok amit kell es igy sokat tudok repulni.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #883

  • Irvine
  • Irvine profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 40
  • Karma: 0
Köszönöm a válaszokat!
Dtams!
Te nem láttad azt a motort látatlanba ne ítélkezz kérlek.
Az a te döntésed, hogy lógó légcsavarral repülsz, de ezt a hülyeséget ne terjeszd másoknak!
Fritzg!
Te egy jószándékú segítőkész ember vagy,
Köszönöm az infót ez a Hirtes dolog érdekes.
Úgy látszik nem csak engem érdekelt a téma. :)
Én (már) nem szeretek szerelni nem is szoktam, ezért akarok egy jó motort, hogy ne kelljen. :)
Azért érdeklődök TÉLEN, hogy nyáron ne kelljen szerelni fórumozni, hanem csak repülni.
Érdekelnek a JÓ műszaki és MÉGJOBB műszaki megoldások amik az én jobb, BIZTONSÁGOSABB kényelmesebb repülésemet szolgálják.
Erre való a fórum.
Mindenkinek köszönöm az eddigi és jövőbeni segítségét.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #884

  • bőregér
  • bőregér profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 16
  • Karma: 0
Parapower ,gyári dobozkipufogóm van. Ha jól értem elfárad és cserélni kell.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #885

  • nigger
  • nigger profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
Irvine miért nem veszel egy új motort? Egyszerűbb szerintem
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #886

  • Irvine
  • Irvine profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 40
  • Karma: 0
Mert számomra irreális az ára.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #887

  • nigger
  • nigger profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
Pedig megérné venni újonnan!Hiszen nem kapnál olcsón jót.Azért annyi mert minden jó rajta.Te járathatod be stb.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #888

  • Irvine
  • Irvine profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 40
  • Karma: 0
Ez igaz!
Remélem 1-2 év múlva tudok venni újat! :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #889

  • hgabor783
  • hgabor783 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 51
  • Karma: 0
Ha nem kapkodja el az ember akkor ki lehet fogni jo aron nagyon jo motorokat. Mennyi olyan eset van hogy valaki belefog nagy lendulettel a repulesbe aztan eri valami ilyeszto dolog vagy csak ido kozben ra jon hogy ez nem az o palyaja.....stb. Vagy csak mert felveti a penz es ido elott lecsereli a motorjat ujabra.
Nekem sikerult annak idelyen jot jo aron venni.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #890

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Sztem is. Amugy meg ha eleg a solo es gyarias allapotban kaphat 400-450 kozott az a fele ara egy uj kucsit erosebb hatimotornak. Ezek 2300 EUR-ba kerultek anno. Az majdnem 700.000,-
A piacon meg 300-ert nincs a piros mar es a 350 meg meg tojas karikas sok uzemoraval. Nekem pl fix 300-ert van elado Parapower 2000 fekete 115 cm falegcsavarral .
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #891

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
De pl nemreg elment a kis Vittorazi 280-ert. 71 kg-os pilotanak nagyon jo. Mire eladtam megszerettem. Olyan cuki hangja volt. :-):-):-)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #892

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
mondom én hogy flyersky:))
ő osztotta az észt repülés helyett:))
nulla tudással...
kisöcsi,,ne akarj engem leoltani,,csak akkor ha többet repültél motorral nálam,,csak akkor ha van legalább három fajta motorod és tapasztalatod vele rengeteg...
egészen addig szájkarate...
és Isten mentsen ilyen "hozzáértő" vásárlóktol:))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #893

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
böregér ! Igen, valószínű ki van már fáradva. Gondolom a motor kipufogó csonkja körül törik el rendszeresen. Na ha igen, azért nem olyan rossz a dolog. Ha van hegesztő aparát meg egy kis lemez akkor lehet még néhány repült órát kivenni belőle. De mindenképp érdemes egy újban gondolkodni (ha jól tudom 22e-30eFt körül már lehet netről újat rendelni). A javítás: körben le kell vágni a kipufogó csonk felőli oldalt teljesen a "doboz" legömbölyített peremén, körben a kipufogó csonkkal. A levágott lemezből kivágod szépen a kipufogó csonkot, ami marad azt körbe rajzolod egy új lemezre, majd odaadod fémgyűjtőknek. :-) A körberajzolás után +3 mm-rel nagyobb méretben kivágod. Kicsit fogóval visszahajtod, majd a doboz peremét is kicsit kihajtod. (ez azért van szükség mert látod az összetételnél is össze van hónolva, itt is valami ilyet kell csinálni,de mivel hegeszteni fogjuk nem hajtjuk össze a lemezt). Ráhegeszted a kipufogó csonkot oda ahova kell. Felmelegíted legalább annyira, hogy az olaj felforrjon rajta és elfüstöljön amikor rácseppented. Majd fáradt olajban lehűtöd (fekete lemezt csinálsz belőle, igy ellenállóbb lesz a rozsdától másrészt a hegesztésnél az olajban lévő szén beég majd az anyagba és nem kiég belőle.). Összeilleszted és a perem mentén szépen megvarrod. Kicsit megcsiszolod flexel. Az így megjavított dobozt még tudod jó néhány órát használni. Ha máshol tört el, várom, hogy hol és leírom. Még annyit, hogy a rezonanciát érdemes azért csökkenteni a légcsavart ki kell rendesen egyensúlyozni axiálisan és tangenciálisan is. A bakokat egy kicsivel keményebbre cserélni. A kipufogónál 1,5 2 mm-es hőélló tömítést érdemes alátenni (szárazon, mert ugye tudjuk, hogy a porlasztó alá tett tömítést pedig nedvesen,üzemanyagban "mártva" kell odarakni.).
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #894

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
Motor vásárlásnál szerintem is jobb újat venni, de osztom a véleményt, hogy ki lehet fogni nagyon jó motorokat az újnál jóval jobb árban ami persze nem annyival rosszabb mint az új.Az újnál a garancia a lényeg és alkatrész ellátás. A hazai fizetések mellett 300-400eFt lenne az új motor reális megfizethető ára. Nyilván ennyiért itthon nem lehet megvenni. A kinti kereseti viszonyokhoz viszonyítva viszont az ára ott reális. Itthon a SOLO-t 300-400eFt használt nem kihajtott motorokat lehet kapni. Egyébként egy teljes felújítás a SOLO-nál kb. 200eFt-ból jön ki (persze attól függ mit kell cserélni) és egy új motorod van. Most is van fenn olyan motor ami használt de megkímélt. Érdemes egy kicsivel többet rászánni és akkor tényleg repül az ember nem pedig szerel. Ha veszel bármilyen motort magadnak 30-50eFt-ot úgy is rá fogsz még költeni a saját szájízednek megfelelő dolgok miatt, "csicsásítani" :-) Érdemes úgy választani, hogy ezek már ott vannak a motoron, beülőn.Üdv
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #895

  • bőregér
  • bőregér profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 16
  • Karma: 0
Köszi. A csonknál törött el, de jobban átnéztem, már az előző gazdi is hegesztette. Sajnos az a cső ami benne van a kipufogóban az is eltört (belül). Teszek egy próbát az egész cső + csonk cserére. Mindenképp veszek rá újat, esetleg végszügségtartaléknak talán jó lehet még.
Ha valakinek lenne elfekvőben egy fölös kipufogója PP solo 210 re, akkor érdekelne !
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #896

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
böregér! Ha már a belső cuccosa is elszállt akkor használd ki ezt a balsorsot pozitívan. Tuningold fel a dobozt a visszavezetéses megoldással. Itt valahol van a lengyel oldal címe ott van róla fotó. 5kg pluszt jelent a SOLO-nál.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #897

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
...tolóerőben. (lemaradt)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #898

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
Egy link a motor újjá varázslásáról.

www.usppa.org/Resources/Rebuild/solo_rebuild.htm
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #900

  • Irvine
  • Irvine profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 40
  • Karma: 0
:)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #901

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Ami még neked jó lenne a LEGO motor...ocsó nem ráz...
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #902

  • Irvine
  • Irvine profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 40
  • Karma: 0
:)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #905

  • hgabor783
  • hgabor783 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 51
  • Karma: 0
Szevasztok huliganok! Dtams bacsi es arturbacsi.
Nincs szo flyerskirol. En ismerem irvine nevu felhasznalonkat.
Letezo szemely nem fantom. Bar tenyleg olyan szagu a dolog. O ilyen. Akasztottak mar tolle rendesebb embert is delben nyilvanosan a foteren. :) majd megszokjatok mig nem kerul motor a hatara.

No mindenkinek minden jot es jo forumozast. Szeretem olvasni az irasaitokat. Udv gabor
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #906

  • hgabor783
  • hgabor783 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 51
  • Karma: 0
Ja es ugy latom kell egy ket ilyen ismetetlen elvetemult idiota hogy pezsegjen a forumozas mert kulonben elultok a baberjaitokon csendben. Ahogy azt teszem en is
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #907

  • bőregér
  • bőregér profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 16
  • Karma: 0
köszi fritzg. Tetszik az ötlet ! Sajna nem találok róla semmit ! Nem emlékszel merre láttad ?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #909

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Szevvvvaaaa!:)
A francba pedig már azt hittük,hogy megvan a téli szórakozás :(((
Gábor! Akkor biztos te vagy flyersky!! :))))))
Mindenestere mond meg a kollégának(akit te ismersz),hogy ne kostolgassa Tom-tomot,mert baromi agresszívra tudja inni magát pilóta találkozókon a sörsátorban és ha akkor összefutnak.....hajaj... :))))))))))))))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #910

  • hgabor783
  • hgabor783 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 51
  • Karma: 0
Hi!

Nem én vagyok, ne is áltasd magad! :)

Azt Isten ne adja!!!!!!!!!!! :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #911

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
böregér!
Itt van az oldal:
www.paramotor.com.pl/dwusuw-solo210-i-wydechy/
és egy hirdetés ahol pont ilyet hirdetnek:
tablica.pl/oferta/tlumik-solo-210-kajan-...ja-CID5-ID4epRF.html

De ha nem akarsz vele kinlódni és már úgy is venni akarsz rá egy újat Hollós Gabi tud neked újban, tuningoltat csinálni.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #912

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #914

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
Ez esetben én is kérek hatalmas elnézéseket!!:))
Bár nagy kár ha így van mert már kezdtem végre jól érezni magam, hogy lehet őt oltani idegesíteni:)))
Tényleg repülni kéne már..
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #915

  • Irvine
  • Irvine profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 40
  • Karma: 0
OFF

Semmi szükség elnézés kérésre nem vagyok már vitatkozós.
Évek óta másik fórumon már megtanultam kezelni az ilyen dolgokat. Mellesleg moderátor is vagyok ott. Az időmet inkább hasznosabb dolgokra fordítom, mert sajnos úgy sem lehet megváltani a világot, embereket megváltoztatni.
Az ilyen fantom társaság romboló embereket a moderátornak kell kezelni törölni tiltani.
Bár nem kötelességem, de mivel úgymond beléptem egy új társaságba és, hogy mindenki megnyugodjon az adatlapomra kiírtam a teljes nevemet, amit a facebookon meg tudtok nézni, mert belőle csak egy van. :)
Mások sokan vannak, ők könnyen pótolhatók. :)

Motoros kérdésem nincs, mert mindenre választ kaptam már. Gyűjtögetem a pénzt és remélem hamarosan meg tudom venni a motort. Egy nagyon tetszik és ha oda jutok le is megyek megnézni.
Remélem nincs harag! :)

Jöjjön már a jó idő! :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 3 hete ago #916

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
Nyugi ! Már jön ! Egy haverom volt most itt kint a sarkon és mondta, hogy Ő már találkozott vele. Csak lekéste a csatlakozást. De ami késik nem múlik. Itt lesz a következővel. :-) DE BELEHÚZHATNA !!!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #922

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Azokat kérdezem, akiknek a solo210 motorjukban volt, vagy van automata dekompresszor, hogy mennyire könnyíti meg az (meleg )indítás ez a kütyü . Én most nem tudom kellően megrántani a hátamon ahhoz, hogy beinduljon ha véletlenül leáll. Ha lenne rajta,menne?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #923

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Én csak zárt szeleppel tudtam beindítani a hátamon, de csak melegen. Ha már egy picit vissszahűlt akkor már nem.
Hidegindítás meg csak nyitott szeleppel!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #924

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Értem. A tiéd ezekszerint nem automata volt. Ha automata lett volna, akkor ezek szerint nem tudtad volna melegen indítani? Vagy azzal nem gond a meleg indítás?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #925

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Az enyém nem automata volt.
Azért nem tudtam háton, nyitott szeleppel beindítani, mert nem tudtam a hátam mögül húzva a zsinórt, akkorát rántani a berántón, hogy beindúljon. Szerintem ez lesz a helyzet az automatánál is. Hiszen a szelep nem befolyásolja azt, hogy a hátadon mekkorát tudsz rántani.
Ha a motor előttem volt a földön, akkor nem volt gond az indítás, mert úgy sokkal nagyobb erőt tudtam kifejteni. Függetlenűl attól, hogy a szelep nyitva volt, vagy zárva.
Ha a motor már teljesen be volt melegítve, és a szelep zárva volt, tehát nagy volt a kompresszio a hengerben, akkor sokkal kissebb fordulaton már elindúlt. Ezért írtam, hogy zárt szeleppel melegen, háton ment az indítás. (de csak a földön)
Nyitott szelepnél nagyobb fordulatra kell "rántani" a főtengelyt. Ez az amit jó eséllyel nem fogsz tudni a hátadon megtenni.
Viszont a zárt szeleppel való indítgatás meg erősen igénybeveszi a berántót.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #926

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
SzZsolt!Szia! Ne haragudj, de megkérdezhetem melyik összeállításban(keret,motortartó,beülő...stb.Parapower...stb.) repülöd a SOLO-t? Véleményem szerint a berántó helye és a dekófurat állapota jobban befolyásolja, hogy a levegőben tudod-e indítani. Még az elején egy SOLO-nál azt hittem baj van vele mert nagyon nehezen lehetett áberántani. Én magam is azt hittem, ide szelep kell. Aztán pont beszerelés előtt amikor szétszedtem a cuccot akkor kitakarítottam is és próbából összeraktam és berántottam. Meglepő módon lényegesen könnyebben berántható volt és a levegőben is tudtam így indítani. Le is mondtam a szelep beszereléséről. Másik.Ha jó helyen van a berántó és tiszta a dekófurat (beállítás is rendben) akkor viszonylag jól indítható fent is szelep nélkül is.Nekem pl. egyik ilyen motoromnál bal hónalj alatt volt a berántó és így is tudtam indítani. Osztom egyik hozzászólóm véleményét(azt hiszem rasta volt), hogy egy csigával át lehet máshova helyezni és könnyíteni a dolgon.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #927

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Én is inkább a csigás berúgós megoldást keresném.
Engem mindig az idegesített, hogy motor bemelegítés után sietni kellett a starthoz, hogy ne hüljön ki a motor, mert akkor nem tudom a hátamon indítani. Én nem vagyok híve a járó motorral való készülődésnek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #928

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
A váz egyedi ,aktív karos, ami most rögzített ,Apco beülővel.
A gyújtás nem az újabb power igni... nemtudom milyen nevü, de pöcröf indult a földön. Deko furata tiszta. Kuplungos motor, így a lenditőtömeg nincs. A berántó baloldalt alul van kivezetve jól elérhető helyen. Volt hogy vissza alakítottam direkt hajtásura. A berántó kötelet a lábamon lévő csigán átvezettem és úgy rúgtam/rantottam be,de ez a módszer nem jött be. Hiányzott a kuplung komfortossága .
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #929

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Szia Herbali! Itt egy link hogy működik az berug /ránt módszer. Nem én vagyok rajta de az én cuccom is pontosan így néz ki, és én is ugyanúgy csináltam meg.

Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #930

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Kb. egy éve volt fent a piacon egy solo motorhoz való spéci plusz gyújtás elektronika. Ha jól emlékszem elemes vagy aksis elektronika az indítás segítésére. Gondolom hogy már kisebb fordulaton is beinduljon a szikra gyártás. Tudtok erről a cuccról valamit, vagy emlékszik arra valaki hogy ki csinálta?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #931

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
SzZsolt! Sajnos a röppsúlyos kuplungnak ez az átka a SOLO-nál, hogy elvész a lendítő súly a légcsavar személyében. De, hogy lábbal is nehéz beindítani a földön meg rendben indul azt furcsállom. Korábban BB indította a motorját igy lábbal, látványosan.Nekem nem egy bizalom gerjesztő megoldás egy lábon egyensúlyozni miközben egy kétkarú "Ninja" van a hátamon. Az elektromos rendszer (tekercsek) rendben vannak ?Gondolok arra, hátha meg van égve valami és lemegy a szikra valahol.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #932

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Fritzg! A tekercsek rebben vannak. Csak az egy lábon való egyensúlyozás nincs. Nem vagyok gólya meg zsonglőr kardala hátamon egyben :) Meg után ott van még a csiga a lábon, stb... Fél megoldás,vagy még annyi sem. Nekem nem jött be. Viszont láttam olyan videót ahol egy szép, oldalról előre rántássál indult a solo. Na az tetszene!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #933

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Fél? Dehogyis. Évekig így repültem Gibmik Solo 210-zel, indítottam, egy rúgás, volt olyan hogy 1,5 órát termikeltem és 40 km-rel odébb teljesen hideg motort így indítottam a levegőben. Pl. Kecskeméten szálltam fel termikelni, majd álló motorral Kiskőrösre vitorláztam, vagy a Bács megyei Páhiról egy szuszra Kalocsára termikeltem. Általában 110-120 m-en kotortam elő a berántó-berúgó szerkezetet és ráhúzva a kivezetett szívatót már indítottam is. Mire a szívatót visszatoltam egy kis melegítés után már csak 50m-en voltam, onnan gázadás és uzsgyi haza.
A földön indítás féllábon? Semmi gond, gyakorold be! Nekem könnyen ment. Kicsit elvagytok még maradva , mi már sok mindent kipróbáltunk, használtunk 15 év alatt. :) Majd kerítek valami videót amin rajta van a cucc.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #934

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Ez olyan mintha Móczó Levente féle Solo lenne az Ő volt Apco Sentra ernyőjével!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #935

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Na azt megnézem :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 6 éve 1 hete ago #936

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
SzZsolt! Annó én a jobb vállam fölé vezettem ki egy csigára (nagyjából úgy mint most van a thor-omon) a keretre. Onnan egyszerűbb és könnyebb volt hidegen is indítani mint a bal hónaljamból. Ha saválló keret az még ellenállóbb és ott bárhova teheted.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 5 éve 10 hónapja ago #1030

  • Irvine
  • Irvine profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 40
  • Karma: 0
Sziasztok!

Hány mm-er a légcsavar osztóköre?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 5 éve 8 hónapja ago #1128

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
Hátha van aki ezt keresi. Ez ugyan egy mágnes gyújtásos SOLO 210-es motor használati utasítása, de nagyon sok dolog van benne ami használható.

issuu.com/jeanlulu/docs/manuel_moteur_solo
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 5 éve 8 hónapja ago #1132

  • Irvine
  • Irvine profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 40
  • Karma: 0
Üdv!

Hengerfej tömítést, hol mennyiért lehet beszerezni?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 5 éve 8 hónapja ago #1133

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Én a Solo-hoz régebben itt másoltattam kipufogó tömítést:
maps.google.hu/maps?q=Budapest,+J%C3%B3k...265.14,,0,-5.65&z=19
Biztos, hogy hengerfejhez sem probléma neki a másolás. Kérdés, hogy tőled ez milyen messze van?!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

SOLO 210 .Szerviz,alkatrész,stb. 5 éve 7 hónapja ago #1155

  • Laci53
  • Laci53 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: 0
Sziasztok!

Solo 210. Nincs szikra új gyertyával, leállító és pipa kiiktatásával sem. Kimérve, gyújtás kábeltől - test kábelig nem vezet, nincs áramkör.
Hol tudok alkatrészt vásárolni?

Köszi, laci
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Oldal elkészítésének ideje: 0.370 másodperc
Powered by Kunena Fórum