Üdv, Vendég
Felhasználóinév: Jelszó: Emlékezz rám

TÉMA: Motor

Motor 6 éve 9 hónapja ago #303

  • hg3
  • hg3 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
Hello!
Milyen motrot válasszak?Mivel 95-98 Kg vagyok valami kraftosra lenne szukségem.Én Simnonini Mini 2-re gondoltam,de volt forgalmazó aki nagyon kínálta már a Polini Thor 200-ast,arra apellálva,hogy 2 év garancia van rá,meg hogy milyen szépen kidolgozott,meg kuplungos....,nos én nem tudom hogy merjek-e bevállalni egy új technikát,ami még nincs is kiforrva,szerintem egy csomó gyerekhibája lehet...
Árban nagyjából egyformák...van valakinek tapasztalata ezekkel?/esetleg SMN EVO ?/
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #309

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
csakis a simonini 2 plus.
ezeréves bevált konstrukció hatalmas nyomatékkal kis fordulaton és nagyon kellemes kibirható hanggal.
bing porlasztóval 3 és fél liter alatti fogyasztás.
ha a súly számit/szerintem nem/ akkor vito moster de azzal még kevés a tartóssági tapasztalat. a legkönnyebben indul a nagyok közül de hangos és sokat fogyaszt
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #312

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Vagy ajánlható még a Pzl 101 Gawron :)))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #317

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
5 éve repülök Parap. Simonini 2+ gépemmel. Pár szíj,gbak,1 dugó,3 csapágy, amit cseréltem rajta. Nekem bevált.,1szer állt le eddig. Folyamatos figyeléssel,gondozassal szamíthatsz rá,21 lóerö,62 kg tolóerő.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #321

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
na persze tényleg a gawron a legjobb:))
de a legjobb választás tényleg a simonini 2 plus.
de 26 lóerő nem 21
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #323

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
21 lóerő, 15,5 kW/6200 RPM.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #351

  • hg3
  • hg3 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
A gyártó honlapján valóban 26 LE/7500 ford. írnak,és 7200-as fordulaton 5,8 literes oránkéni fogyasztás mellett pedig 86 kilós tolóerot...-ami elméletileg elég tandemhez is,...nem?
-ám lehet hogy ez csak uzleti fogás hogy kelendobb legyen a motorjuk.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #352

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
tényleg 26 lóerős a 2 plus.
a tolóerő az kozmetikázott. hajduszoboszlon 55-57 kilót mértünk a jobb simoniniknek.
csak a moster volt jobb.
walbro membránossal esetleg lehet ennyi a fogyasztás. nekem a 32-es bing-el még forszirozva sem megy 4 l fölé.
tandemre én nem használnám mert akkor szerintem hamar kikészül és csak könnyü utassal.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #353

  • hg3
  • hg3 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
Már repultem tandemben MINI 2-vel. Én 96 kg vagyok,az oktatóm meg nem is tudom,szerintem úgy 80-85 lehetett.--ez egy Parapower SIMO volt /ami úgy tudom valamivel gyengébb a standard SIMO-tól/ 125-os légcsavarral.
Nekem amit kínáltak ahhoz 130-as légcsavar van---gondolom ezzel tobbet tol.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #354

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
próbapadon kb 150cm-es légcsavarral, a sarkanyokon van ilyen nagy , hátimocin nincs.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #355

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Segítek. fb simo 6200rpm,15,5 kw,122cm sróf,német zajkorktatozas. 62-65 kg. F Castellucio,magyar nyitott rezo,7200rpm,130cm sróf,75-80 kg de zajos.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #356

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
ahhhaaaa..
és mérted is??
mert három simót is mértünk a legtöbb volt 57 kiló....
de akkor is ezt ajánlom:))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #357

  • hg3
  • hg3 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
Ěs pl. azok a SIMOK,amelyeknél cca.57 kg-os tolóerot mértetek,azok elegek tandemre?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #358

  • hg3
  • hg3 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
RastA! - Neked ami van,elég eros tandemre?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #359

  • hg3
  • hg3 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
Ezen a honlapon a hirdetések kozott árulnak egy új FlyCastelluccio hátimotort,egész pofásan néz ki,de amennyire én tudom ez a cég már nem is létezik,becsodolt vagy mi lett vele....
-ha megvenném,lehet ehhez még egyáltalán keretet kapni,ha megsérulne?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #360

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
1szer reptem vele tandemot, 85+70 kilósak voltunk. Végülis vitte.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #361

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
5 éve igen, 60 kilót tolt, azóta még nem :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #370

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
A lábról tandem sztem nagyon utasfüggő, mondjuk ne legyen nehéz. :) És a pilóta se, de a Simonini mini2+ alkalmas rá, két nagyon könnyű embernek akár 1 Solo210 is, de azt teljes gázon nem szabad járatni. Ezen a videón 2 átlagos méretű ember repül, de nem tudnak túl magasra emelkedni:
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #371

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Ha Walbrós a Simonini akkor nem mindegy hogy van beállítva a magas fordulati csavar, 10-20 szögperc állítás már sokat változtathat tolóerőben, az enyém Walbrós, az úszóházas verziót nem ismerem igazán. .
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #372

  • nigger
  • nigger profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
Mi történt itt?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 9 hónapja ago #373

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Háááát..., sztem a kamerás csávó egyenesen repült, a másik ernyős jobbról befordult/hatott elé, mert ő nem látta, hogy ott megy közvetlen bal oldalt mögötte a társa. Nem érdemes egymáshoz nagyon közel menni, főleg, ha nem tudnak egymás pontos helyzetéről.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 3 hónapja ago #472

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
http://lh3.ggpht.com/oVwOCH8Ug4NHNn4HGfqB0hgmHU6nJCg0xtcniGmNHiOmp8IsBSiq82x9rxm5tycNf6TbY_c=s152

ez a legtutibb motor:))))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #473

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Dícsérném....dícsérném de nem találom a nagyítómat...:) Milyen kép ez tomi 2x2cm?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #474

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Bocsánat a pici betűért Tomi! :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #475

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
[/video]


jójójó..nam vagyok számitógépes szakember:))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #476

  • Interfly
  • Interfly profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 23
  • Karma: 1
VanKell ? Már elhoztad ? Kérünk másik videót amin be van INDÍTVA !
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #477

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Ujj brutálka.. Viszont alig van állásszöge a csavarnak!! :))))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #480

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #481

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Szép hangja van!
Húzhattál volna neki egy kis gázt is, hogy halljuk magasabb fordulaton is!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #482

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Félelmetes hangja van...!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #483

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Az milyen? :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #484

  • nigger
  • nigger profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
Száraz súly,tolóerő adatot tudtok e róla?Árat meg se merem kérdezni :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 3 hónapja ago #485

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
dög nehéz 36 kg..de sztem több:)
92 kilót tol..
bár ez gyári adat és annak nem mindíg kell hinni..
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 2 hónapja ago #486

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Tisztelt urak mi a véleményetek a függőlegestől való eltérésről (mennyire lóg a motor?



kepfeltoltes.hu/130426/fot__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 2 hónapja ago #487

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 2 hónapja ago #488

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Sztem már kb jó, de lehet kicsit kevesebb is a hátradőlés. Ennél jobban ne dőljön hátra.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 2 hónapja ago #489

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Hogy vált be a Corsair M25Y?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 2 hónapja ago #490

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Szia rasta! Köszi a tanácsot,félek ha felpakolom a keret szárnyait és telitankolok akkor kicsit még romlik a helyzet...sajna sem az ernyő bekötési ponton,sem a beülő függesztésen nem tudok kitolni.... a motor nagyon fekszik nekem. 1x volt önindító gondom,de azt Gyuri (akkor még) gariban cswerélte...azóta hibátlan a vas erős és viszonylag könnyű. A Force 1/3 gázon 0-zik
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 2 hónapja ago #491

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
372/373-ra válasz
Téma van! Sőt, témák, ez jó! :)
Szerintem ez a szitu több, minthogy valaki elrepül a másik előtt, és turbulenciát kelt!
Ez abból egyértelmű hogy az elől repülő is bajba került. Rasta bácsi, ezt egy ilyen tapasztalt embernek nem kéne magyarázni....
Az is érdekes hogy sokáig nyitva van az ernyő, a csávó meg ahhelyett hogy irányítaná, a hevederbe kapaszkodik, mint egy kapilális balfasz. Nem csoda ha bebaszódik...
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 2 hónapja ago #492

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Persze nem is írtad a turbulenciát, gondolhattál ütközésre is, csak reggel volt és siettem, valami meggondolatlant írni, csak úgy hagyománytiszteletből :)
De azt igazolva látom hogy nem egészséges elengedett fékekkel repülni!
Én ezért nem nagyon tudtam mit kezdeni a szárnyvég kormányzással, nem adott biztonságérzetet.
Lehet hogy jót tenne a tematikának a motoros ernyőzésben, ha turbulens időben, vagy b vizsga jelleggel, megtanulnának ernyőt kezelni a sok órát repült bátor ppg lovagok?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 2 hónapja ago #493

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Csak hogy osszak mindenkinek :)
Artúr, azt csiripelték a madarak hogy komoly törzsvásárló vagy légcsavar ügyben.... :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motor 6 éve 2 hónapja ago #494

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
"10-20 szögperc állítás már sokat változtathat tolóerőben"
Jó, elismerem, csupa negatívum vagyok.
Na de amit írsz az ezred miliméteres elmozdulás egy állítócsavaron, ne kábíts! :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 2 hónapja ago #495

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Kakukk! Semmivel sem lettél kisebb pöcs az elmúlt pár évben,de úgy látom más nem írja meg neked! :) (pedíg mindenki így gondolja) :)))))))) Légcsavar ügyben nem fedem fel a titkaimat :) Bálintnak is meg kell élni valamiből :) Vettem 3-at,hogy legyen de még van itthon 3 egyébként meg a nappalit díszítem velük ha érdekel .... :))))))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 2 hónapja ago #496

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Tehetek én arról hogy a csajoknál a méret a lényeg? Nem! Naugye! :))))
Most kezdek építeni egy törhetetlen trike-ot. Stabil lesz erős, és szükség esetén három személyes is. De neked szivesen építek egy egyszemélyes verziót, vagy kettőt,vagy hármat.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 1 hónapja ago #497

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
Hali. Szóval a motor tengelyének lógása -3, -5 fok, aktív karos beülőnél max. akár -20 fok is lehet. Ez a pilóta súlyától és az ernyő sebességétől is függ (tolóerő vektro...stb.) A lényeg, hogy a motor tolóereje ne a pilóta emelésére fordítódjon hanem az ernyő gyorsítására, mivel az emelést nem a motor hanem az ernyő felhajtó ereje fogja megtenni (ami ugye függ az áramlás sebességétől, az profil írjétől és a közeg sűrűségtől...stb.)
Ha gyenge motorod van, lassú ernyőt, ha erős motorod van gyors ernyőt érdemes használni mert ilyenkor kell az erő,hogy az ernyő alatt megfelelő sebességgel tolja valami a segged.
Lassú ernyőnél erős motor esetén az ernyő nem fog gyorsabban repülni ami azt eredményezi, hogy az ernyő alól kitolja előre a pilótát, nagy állásszöget generál és nem halad, hanem emelkedik az ernyő. Pontosan ilyenkor nem a motor tolóereje a lényeg, mert hiába nagyobb az ernyő nem halad (ez a tipikus lassú gyalog ernyő + hátimotor párosítás).
Erős motornál pont a gyors ernyő a lényeg, hogy nagy sebességgel megfelelő felhajtóerőt tud így generálni és gyorsan is tud haladni (ez a motoros ernyő + hátimotor párosítás)....stb.
Csak ennyit mogyorónyiban. :-)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 1 hónapja ago #498

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 1 hónapja ago #499

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Kedves Kakukk! Azt csiripelik a madarak,hogy kiemeltfokozatú támogatója lettél Bálintnak légcsavar ügyben..:))) Ne rendelj-törj ennyi csavart mert nem bírja már az a szegény ember gyártani :))) A múltkor voltam nála és láttam,hogy szögön lógnak a csavar sablonok feliratozva Top 80,Solo, Simonini,Corsair,Randne és egy szög fölött ott a felirat: "Kakukk" :))))))))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 1 hónapja ago #500

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Jelenleg még sokkos állapotban vagyok, az esemény lelki terhe alatt összetörve.
Nem is tudom, lesz-e rendes ember még belőlem, főleg hogy ennyi ideig nem sikerült...
Nem is írom le a részleteket, mert a feltépett sebek miatt, valószínűleg elvéreznék.
Nem hinném hogy valaki meghaladta volna álló helyzetben a 2-300 e ft-os kárt ebben a műfajban...
Amúgy én is röhögnék az egészen.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 1 hónapja ago #501

  • hg3
  • hg3 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
Hello!
Van itt valakinek Thor 200,-esetleg tapasztalatai vele?
Vettem egy zsír új Thort.........-és gyulolom!
Hogy a kibaszottfaszba kell ezt beállítani?!?!?!?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 6 éve 1 hónapja ago #502

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
nekem nincs,nem is vágyom rá:))de még Szabó Gyuri is megirta hogy közepes fordulaton nem az igazi és hát ezt én is láttam mikor repült vele. talán nem véletlen hogy a fresh breeze bing porlasztót tesz rá..lehet ez a megoldás:)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Oldal elkészítésének ideje: 0.404 másodperc
Powered by Kunena Fórum