Üdv, Vendég
Felhasználóinév: Jelszó: Emlékezz rám

TÉMA: Motor

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1223

  • Interfly
  • Interfly profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 23
  • Karma: 1
Kedves Kakkukk! Gondolom a saját asztalos fórumodról már kitiltottak mert ott is csak belekakukkolsz mindenbe. Az Interfly egy Klub és mint minden mást , ezt is rosszul tudtad.
Azt, hogy ki hazudik, döntse el aki ismer. A TE neved elég ha meg említik valahol és máris dől mindenkiből a tapasztalat :-)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1224

  • Supairman
  • Supairman profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 18
  • Karma: 0
Az Interfly-al nekem nem volt semmi problémám lehet "szimplán"szerencsém volt.
A Top80 véleményem szerint is a legjobb motor a palettán megfelelő súlyhoz választva.
Jómagam is igen sokat repültem vele 92 Kg-al gond nélkül pár száz órát és tudomásom szerint mai napig repül.
A miniplane gyárban mikor jártam azt mondta a tulajdonos, hogy ezt a motort nyugodtan járathatom nyélgázon akár két órán keresztül is amit én ki is próbáltam pár alkalommal.
Azt viszont nem árt tudni, hogy gyors ernyővel repülve néha kicsit kevés az ereje, ha elkapsz egy leáramlást akkor taktikázni kell /egyszer 15 percig keringtem egy hatalmas rét felett 5-10méteren nyélgázon mert nem tudott annyit emelni, hogy továbbálljak onnan/ vele ez volt az oka nálam, hogy megváltam tőle.
Sajnos nem igen lesz még egy ilyen könnyű és megbízható motorom a jelenlegi kb 100kilómhoz.
80-85Kg súlyig ma is ezt ajánlom.
Sky100-al repültem pár évet ami kb10%-al erősebb és nekem pont elég volt ugyanakkor még nem túl nehéz bár ezzel is adódott úgy, hogy jól jött volna egy kis plussz tolóerő.
1,5 éve Thor200-al repülök gond nélkül és nekem nagyon bejön eltekintve a súlyától jó a fogyasztása és tandemre is tökéletes.
Ha leszűkíted a vásárlást az említett motorokra a súlyodhoz és számításba véve, hogy gyors ernyővel fogsz repülni nem szeretnél taktikázni akkor én a Thor-t ajánlanám neked.
Kék eget mindenkinek !
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1225

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1226

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Kedves kakukk!
Azért ez nagyon egyoldalú vélemény volt!
Ferit nem régóta ismerem ennyire mint most!Úgy gondolom,hogy nálam kukacosabb ügyfele kevés adódott (bocsánat rajtad kívül) :) !
Mindig korrekt szavahihető és főleg segítőkész!
Persze ha az ügyfél nem hallgat a tapasztaltabb véleményre és marhaság mellett dönt,akkor rögtön kell egy hibást találni...lásuk csak..lássuk csak ki legyen?.....áááááá hát legyen a dealer!
Ha esetleg neten rendelted volna a kérdéses motort(ami valljuk be szép-jó motor volt (irigykedtem is erősen) mindenféle szemrevételezés és próba nélkül,aztán nem tetszik,még akkor is el állhattál volna a vételtől!!!
Szal most már kár rinyálni!
Egy olyan eladót szidni,főleg nyilvánosan aki meg sem érdemli....nem helyén való.
A stílusodon úgy sem fogsz változtatni ezt tudjuk,de hidd el egyszer valaki nyakon vág! :)
Ezt mondtam az első találkozásunkkor is :))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1227

  • nigger
  • nigger profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
Mennyi a súlya ennek a top 80as motornak? És hány kiló tolóerőre képes?Képekről nézve azt látom hogy ennek valóban nincsen hangtompitós része a kipufogójának?Csak egy kis csonkja van
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1229

  • aerofly
  • aerofly profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: 0
19 kg, beulővel 54kg tolóerő, integralva van a hangtompító .A leghallkabb a piacon.

Majd írok egy hosszabbat, mert sok a félreértés.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1230

  • VDoma
  • VDoma profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: 0
Sziasztok!

Engem kezdőként "sodort a szél" az Interflyhoz, ahol újonnan Top 80-at vettem a Halász Feritől. Összességében kevés korrektebb, rugalmasabb hozzáállású embert ismertem meg ebben a "sportban" rajta kívül, pedig mondhatom, rövid pályafutásom alatt is túlzottan jó (volt már akkor is) a "mintavételezésem". Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy az elején voltak kisebb-nagyobb műszaki problémák a motorral, de ezeket minden esetben gyorsan és ingyen orvosolta. (Miután az Interfly nem tévesztendő össze a Magyar Vöröskereszttel, nem elvárható, hogy a kuncsaftok hülyeségéért is a Feri fizessen). Összességéban könnyebb pilótáknak csak ajánlani tudom a Top 80-at, illetve az Interflyt is.
Emellett pedig a korrektség miatt nem feledkeznék meg Ambrózy Péterről sem, akivel NEKEM kizárólag jó tapasztalatom volt (van) Miniplane Top80 szakértelem terén.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1231

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Kedves, kedves!
Én a magam részéről elégedett vagyok, ha csupán ennyit érzel korrigálandónak, a hozzászólásomban. Csakugyan pongyolaság céget írni, mikor klub, de ezt a részletet nem tartottam fontosnak.
Hibát követtem el, amikor a tények felsorolása helyett, csak egy bántó véleményt írtam, de ha kívánod ezt a hibámat is korrigálhatom, csak nem akartam hosszasan "rinyálni" ahogy azt Pappartúr barátom fogalmazta.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1232

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Supairman. Szerintem elsősorban nem a szerencse lehetett a kettőnk tapasztalata közti különbség oka.
Azt feltételezem, hogy aki gyári új cuccot vásárol a boltban, jó esélye van, hogy elégedett lesz. Amíg nincs probléma a cuccal, egy udvarias segítőkész kiszolgálással, és nagy választékkal találkozik.
Én sajnos használt cuccokat vettem,ahol rejtett hibák sorával, törött motor hibátlanként eladásával, és a garancia érvényesíthetetlenségével találkoztam. Ezekre előfordult hogy volt tanúm (műszaki vezető) volt hogy csak a mezőn a fű látta.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1233

  • nigger
  • nigger profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
Köszi ambró a válaszod!És még kimaradt hogy megkérdezzem.Mennyibe kerül egy dugattyú + gyűrű esetleg henger hozzá?Üdv.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 5 hónapja ago #1234

  • aerofly
  • aerofly profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 6
  • Karma: 0
A legolcsóbb:-) 150€ sincs
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1240

  • dodeppg
  • dodeppg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: 0
Sziasztok. Segítsetek. Az érdekelne, hogy tudok a legkedvezőb áron hozzájutni flaxmecc carbon kerethez ithon , vagy külföldről honnan lehet rendelni legolcsóbban? Továbbá nem tiszta számomra, hogy Cisco C-Max 175 motornál olvastam, hogy 200 óra után komplett dogatyú, gyűrű, henger cserét írnak. Nekem Solo-210 motorom volt eddig, de ott csak gyürű+dugó csere volt és ment mint az új. Gondolom a C-maxnál is nicasilos a henger, bár ezt nem tudom biztosra (kicsit húzós egy új henger). Ha valaki tud ezzel kapcsolatba valami megbízható infót, kérem segítsen.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1241

  • paranoid
  • paranoid profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
Szia dode Cisco vagy bármilyen én kizárt dolognak tartom hogy, a hengert cserélni kell.Pont a nicasil bevonatot azért találták ki hogy,csak a dugó szettet keljen kicserélni.Ha a motocross-bol indulok ki 125 köbc.-is kétütemű, motoroknál a versenyzők 40-50 óránál kidobták a dugót,pedig 10 000ford/perc alá nem is engedték lejjebb.Azért ez a hasonlat mert ezek a modern "rezós" PPG motorok hasonlitanak,vagy talán onnan is érkeztek.Mennyit tettél a solo-ba hogy dugót kellett cserélni?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1242

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Nem tudom, hogy hol olvastad ezt a henger cserét, de a C-max manual a mérvadó. A 10. oldalon csak komplett dugattyú cserét írnak, de azt más tipusoknál is előírja a gyártó 200 óránál. Henger cserét nem említenek.

interavia.hu/images/pdf/CmaxUserManual_(1).pdf
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1243

  • dodeppg
  • dodeppg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: 0
Köszi a gyors választ.

Itt olvasgattam a fórumon. Olvasgatás közben futottam bele az #1190-es jozzálszóllásban, de most már tiszta a dolog, csak elírás volt. Az első Solom-ban volt komplett felújítás mert nem lehtett tudni menyit repültek vele és az eggyik gyűrű bele volt szorúlva a fészekbe csak roncsolással jött ki. (koxolódás miatt betapadt).
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1244

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Ezt is leírja a Cisco is és a Polini is a használati útmutatókban, hogy a száz óránként szedd szét a motort és tisztítsd meg a koksztól.
Every 100 hours
Cisco: "Cylinder head decarbonizing"
Polini: "Check the piston and piston rings"
"Decarbonise and clean the decompression hole"
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1246

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Sziasztok,
Fresh Breeze/Parapower Simonini mini2+ esetén figyeljetek a kipuff csuklóknál a 25 óránként cserélendő 5-ös csavarokra, hogy az anya feszesen meg legyen húzva. Repülés közben elhagytam egy csavart mert kilazult az anya, és a második is majdnem lelazult. Kontra anyát teszek rá ezután. Valszeg a hő kiolvasztotta az önzáró anya műanyagját.
Safe landing!
üdv,
Robi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1247

  • Zimi
  • Zimi profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 11
  • Karma: 0
Esetleg rugóbetétes változat?
Vagy hasított önzáró anya?
www.inter-tradekft.hu/csavaranyak_biztositasa.htm

De van szimplán fém önzáró anya is:
www.nonoxvilag.hu/Muszaki/kotoelemek/mag...aro_csavarzatok.aspx

Lehet, nekem csak egy gagyi kínai motorom van, de azon a kipuffancson egyenesen fémbetétes önzáró anya van gyárilag, így ilyen gondom nincs (van helyett más, mert miért nem lenne? Végülis kínai nem? :-) )
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1248

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Szia.
Remek. Koszonom az otleteket!!!
Udv.
Robi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1249

  • fritzg
  • fritzg profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 172
  • Karma: 5
Hali. A műanyag betétes önzáró anyát hőnek kitett helyen nem használjuk. Helyette van egy un. roppantó fejű önzáró anya. Ez egyszer használatos anya. Amikor rácsavarod az anya egyik oldala úgy van kiképezve,hogy folyamatosan szűkül és a végén úgymond rároppan a csavarra. Oldás után ismételt felrögzítéskor már ez a rögzítés nem működik és el kell dobni vagy máshova használod. De a kipufogó csonk rögzítésénél biztos lehetsz, hogy nem fog oldani. Ezt használom én is ahol ilyen kell. Ugyan annyiba kerül mint a műanyag betétes de teljesen fém. Nem rongálja a tőcsavart sem.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1250

  • hgabor783
  • hgabor783 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 51
  • Karma: 0
A Nord-Lock rendszer is nagyon bitang jo. Ahova nem lehet onzaro anyat tenni, oda ezt javaslom. Tobbszor is hasznalhato. Kepletesen mondva 1kn meghuzasi ero igenyel 2kn oldasi erot. Leginkabb csavarfejek ala erdemes tenni ahol zsakfurat van es nincs lehetoseg anyaval rogziteni. A menetrogzitotol sok esetben jobb megoldas. Pl aluminiumba ahol a menetrogzitozott csavar oldasa rongalhatja a menetet.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1251

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Figyeljetek már ide!! :)
A Simonini mini2+ motoromban 7 év alatt már másodszorra azért kellett a kopásmentes, szép dugattyút sok pénzé' kicserélni, emellé persze tűgörgőt, gyűrűket cserélnem relatíve nem sok üzemóra után, mert gyárilag olyan laza illesztés van a csapszeg és a dugattyú között, hogy kb egy 3 éves gyerek minden erőlködés nélkül beledobja a csapszeget a helyére, ami a használat során 100-200 óra alatt simán kiveri lötyögősre a dugattyúban a lukját. VERTEX dugattyú, szép és jó, de miért lötyögős a csapszeg???? Normális???
Bármilyen más motort éppen csak össze lehet dugni..., ez meg beleesik...:(
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 4 hónapja ago #1252

  • sanko26
  • sanko26 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 31
  • Karma: 0
Hellò Rasta!

Mivel a hajtókar felső szemének átmérője adott, azzal nem nagyon lehet mit kezdeni. Átmarni nagyobbra azért nem érdemes,mert a szem belső felülete,ami érintkezik a tűgörgőkkel,néhàny szàzad vastagsàgon fel van edzve,ha ezt "leveszed" utànna macera visszaedzetni. Ezekkel az infókkal nyilvàn te is tisztában voltál.

Ezek fényében,mivel a csapszeg átmérőjét nem lehet vàltoztatni,egyetlen megoldást làtok. Ha van még otthon olyan dugód otthon, amit emiatt cseréltél le, de amúgy nincs baja, a csapszegfuratot fel kell fúrni 2-3 mm-rel nagyobbra és esztergàlni kell egy illesztőperselyt mindkét oldalra. Ha gondolod tudok benne segíteni.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 2 hónapja ago #1265

  • paranoid
  • paranoid profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
Sziasztok
Érdeklődnék használ-e valaki chameleon gázkart,és milyen a régi tipushoz képest?Azért kérdezem mert elég drága viszont kicsi és pofásnak tünik.Nem zsibbad el az ujj?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 1 hónapja ago #1266

  • simplify
  • simplify profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: 0
Nálam van egy kartonnal. Nekem nem nagyon jött be.
Startnál picit macerás, utána már komfortos,de ennek ellenére nem szerettem meg :-)
Ezzel is szereljük a motorokat,de kb minden második vásárló gyorsan vesz másik kart is.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 1 hónapja ago #1267

  • paranoid
  • paranoid profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
Köszönöm a választ.Fly castelluccio van nekem,tök durung pedig az üzemanyag szintjelzőt, már az elején eltávolitottam.Téli kesztyüben nem érem át rendesen,de kesztyü nélkül sem jó.Lehet a régi fórumon olvastam mások is panaszkodtak erre a gázkarra.Lecserélném de akkor a chameleon kilőve.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 1 hónapja ago #1268

  • hgabor783
  • hgabor783 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 51
  • Karma: 0
Velemenyem szerint a parapower rendszeru a leg bevaltabb. Persze csak megszokas kerdese. Egyszeru, konnyen javithato, kezreallo.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 1 hónapja ago #1269

  • paranoid
  • paranoid profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
Könnyen beleakad a zsinórzat miközben készül startoláshoz a spori.(lehet hogy ezt csak én gondolom a konstrukció miatt).A zárt rendszer szerintem jobb.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 1 hónapja ago #1270

  • simplify
  • simplify profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: 0
se.bluesky.at/index.php?option=com_conte...cle&id=25&Itemid=133

Mi ezt használjuk. Bevált,kedvelik.
Jobb -ball kézbe is jó. Önindító. Tempomat.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 1 hónapja ago #1271

  • McFly
  • McFly profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: 0
Sziasztok.
Tudnátok esetleg árat mondani erről a gázkarról?
És, hogy hol kapható?
Köszi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 1 hónapja ago #1272

  • simplify
  • simplify profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: 0
Sziasztok!

100 Euro.
Tudsz nálam vagy tudsz rendelni itt : Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 1 hete ago #1276

  • CIX
  • CIX profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: 0
Szia, flycastelluccio alatt azt a szürke "kockafejűt" érted?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 5 éve 1 hete ago #1277

  • paranoid
  • paranoid profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 22
  • Karma: 0
Igen de ahogy fent emlitettem a kocka durung részét ami üzem. szintj. (baromság nem is működik)eltávolitottam.Amúgy szeretem az egészet nem cserélném le semmi csoda gépre.(polini).Probálom tartani a 73Kg-os súlyomat, engem ha ráküldöm a gászt tök faszán emel.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 9 hónapja ago #1328

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Sziasztok.
Parapower simo w32 porlaszto nagy csavarjat ki hova allitja? Ja a kicsit is hova? Nekem most olyan mintha a nagy nem szabalyozna.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 9 hónapja ago #1329

  • Stefi
  • Stefi profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 9
  • Karma: 0
Az enyémen H kb. 1 + egy pici
a L meg 1/4 kb.
A nagyot max fordulaton lehet legjobban érzékelni.
Ha sok akkor nem forog ki és zabál ha meg kevés akkor melegszik és torpan.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 9 hónapja ago #1330

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Koszi. Megnezem mukodik e a nagy csavarom.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 9 hónapja ago #1331

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Sziasztok,
a kis csavarom (LO) nagyon hosszú és lapos emelkedésű kúpos ezért 1+1/4-re kellett állítanom, ahhoz hogy ne fulladjon hirtelen házadásra és melegen is induljon szívató nélkül. Érdekes, hogy a nagy (HI) csavar is pont 1+1/4 fordulaton áll jól. A Solo W32-esén nem is lehet ilyen finoman állítani a kiscsavart, ott ha megmozdítom már litert állít. A fogyasztást majd kifinomítom a hengerfej hő ismeretében. Nem szeretem 170 fok fölé tenni.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 9 hónapja ago #1332

  • locherat
  • locherat profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: 0
Sziasztok.

Nekem ez alapján sikerült beállítanom a Simo karburátorját.

www.idrivesync.com/share/view?k=P4SMbPcU...up3RMoP3EK3vqrhBbfsj

Remélem segít!
Attila
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 8 hónapja ago #1345

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Sziasztok!
EOS 100 motorról kinek mi a véleménye, tapasztalata? Mennyire megbízható tartós, alkatrész ellátása milyen stb.
Köszi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 8 hónapja ago #1346

  • Supairman
  • Supairman profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 18
  • Karma: 0
Szia.
Én épp most vettem egyet mert nagyon jókat hallottam róla . A motor hihetetlen könnyű kb18kg mindenestől.
Motor asszem Yamaha Jog igy olcsó az alkatrész hozzá.
Én 100kg reflex ernyovel repülök és startnal elég volt az ereje a felszálláshoz majd kb kétharmad gázon nullazott míg a motor fel nem melegedett kb 4 perc és akkor elfogyott belőle az erő .
Ezt háromszor is eljátszotta .
Nem megfelelő legcsavar van most rajta egy 132cm Fly castelluccio és a 9300 fordulat helyett csak 8200 körül tud kiforogni tehát erőlködik vele.
Valakinek ötlet Legcsavar miatt lehet ilyen tünet ?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 8 hónapja ago #1593

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Sziasztok!
EOS 100 motorról kinek mi a véleménye, tapasztalata? Megbizhatóság, alkatrész ellátása milyen stb.
Köszi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 8 hónapja ago #1594

  • Szasa1
  • Szasa1 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: 0
Relative pici motor. Max 75 kg súlyra.
Top 80 erővel..
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 8 hónapja ago #1595

  • cscsb
  • cscsb profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: 0
Sziasztok!

Ciscomotor C max 175 C(kuplung) motorral van vkinek tapasztalata? Előre is köszi :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 8 hónapja ago #1596

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Köszönöm !
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 5 hónapja ago #1604

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Sziasztok.
Simonini mini 4-be milyen hőértékű ,típusú gyertya kell?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 5 hónapja ago #1608

  • Fly-Trade
  • Fly-Trade profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 7
  • Karma: 0
NGK BR 10 ES
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 5 hónapja ago #1610

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Köszönöm!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 5 hónapja ago #1615

  • Adimotor2
  • Adimotor2 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: 0
szia 97 kg vagyok thor 100-al repültem idáig. bőven elég az ereje súlyban és megbízhatóságban pedig veri a mini 2-t. Reactionnal kitrimmelve tartósan tudja a 2-es emlést

Most pedig hírdetem mert tandem motorra váltottam ami egyébként thor 190 szóval ez a reklám helye volt :-)
de ha szar lett volna nem veszek ismét polinit
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 5 hónapja ago #1616

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Egyik ismerosom vett polini 190-et. Uj kora ota csuszik a szij. Akkora mint a soloje. Tul gyenge es kis atmeron nem fog.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motor 4 éve 5 hónapja ago #1617

  • Adimotor2
  • Adimotor2 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: 0
Van valaki közöttetek aki ppg tandemhez használ átbeszélő szett-et?
Légyszives írjátok, meg hogy mit használtok és mennyire vált be!
Keresek valami megfizethető és működőképes megoldást.

Köszi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Oldal elkészítésének ideje: 0.421 másodperc
Powered by Kunena Fórum