Üdv, Vendég
Felhasználóinév: Jelszó: Emlékezz rám

TÉMA: Motoros ernyők

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #365

  • Adimotor2
  • Adimotor2 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: 0
Sziasztok

Hétvégén Szekszárd Baja Mohács háromszögben szeretnék hátimotorozni tud valaki starthelyet ajánlani amit a helyi erők használnak a környéken?

Köszi előre is
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #366

  • dtams
  • dtams profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 56
  • Karma: 0
nekem is be-be-bee:)))

de én nem kaptam hozzá sisakot:((
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #367

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Én a serpás fotó reklámértékére gondoltam, tudom hogy dudekkal repülsz, én is kipróbáltam, emlékszel? :)
Na és vannak arrafelé túristalátványosságok repülős szemszögből?
Vagy csak a hülyeségeimre válaszolsz? :)))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #368

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Szia, ha Kecskemét környékére jössz, akkor megnézheted a Mercedes gyárat felülről, a Tisza környéke is szép, vannak holtágak, arborétum. Kiskőrös környékén pedig onnan nem messze van a Csonka-torony régi várszerű templomrom, ahol sárkánnyal is leszálltam már, továbbá van ott sok halastó, és a Soltvadkerti tó is szép. Kecskeméttől ami nem messze van még nagyon nagy látványosság az a Jakabszállás melletti Magyarország 1000-szer kicsinyített mása, a Balaton pl 70m hosszú, és az egész terület sok-sok hektár, fentről nagyon királyul látszik hazánk formája. Onnan nem messze van Bugacpuszta, de az inkább lentről érdekes. Kiskőrösről el lehet repülni Kalocsa felé a Dunáig is.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #369

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Mi Őcsényben szálltunk fel 2 hete. A reptéren keress valakit akivel egyeztetni tudsz. Mi a reptér K-i szélén szálltunk fel.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #374

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Hétvégi szépséges fedémesi hátimotorozás előtti szükséges teendő a start, ami előtt nem sokkal még a hányás-hasmenés vírus fosatott és hánytatott, 2 kilót fogytam fél nap alatt, de utána a motor érezhetően jobban emelt. :))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #377

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Nem tudjátok ki gyártja Dudek Nucleon néven ezt a Nucleonra nem nagyon hasonlító ernyőt? :))
Lehet, hogy Bob Armond mint ahogy a Speed Demon-t is?:))
Kínában? :)
Dell reklám filmje! Érdemes megnézni mekkora szemetek. :)))

Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #378

  • tthomas
  • tthomas profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: 0
Hát ez nem semmi..
Hogy nevezhetik ezt az ernyőt nucleonnak?? Sz.tem még az A sorral is játszottak valamit, nehogy véletlenül is feljöjjön rendesen.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #379

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Nem volt játékra szükség. A második startnál, ahol nem "futott" elég lassan,kénytelen volt megtorpanni hogy elinduljon visszafelé az ernyő. Én minden ilyesmit gusztustalan köcsögségnek tartok, és szomorúan tapasztalom hogy teljesen térthódított az ernyőkereskedelemben.
Az a szomorú hogy ezek a pinokkiók gerjesztik azt a hazugságversenyt, amiből ha valaki kimarad, akkor a világbajnok cuccal is bajban van, mert még ha jobb lenne is mindenkinél, még mindíg könnyen hazudhat a konkurencia nagyobbat...
Én heccből indítanék egy hitelrontási pert az ilyen majmok ellen... persze akkor ismert magyar arcokkal is össze kéne rúgnom a port, ezen a szűk piacon... és hát nem az én bizniszem.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #380

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Bob Armond meghalt (Paratoys, Black Hawk) , nem tudom ahhoz képest a videó mikor készült. Merem remélni hogy előtte. :((
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #383

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Nem szent gyerek ez a Dell :)) Természetesen a kompjúter boltja is totál evszam :))))



Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #385

  • benkő
  • benkő profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 13
  • Karma: 0
Egyszer volt a kezemben 1 ilyen pár órára, rettenetes valami .Egy pillanatra sem viselkedik jól. Feljönni nem akar ha feljön akkor túllő és frontot kap azonnal ha mégis sikerül hatalmas koncentrációval ezt megakadályozni azonnal bebilleg és felest kap. Tartani kéne egyet minden iskolában ,mert csak egy ilyennel való kutyázás után érti meg az ember mennyire jók a mai ernyők. Meg persze rengeteget lehet tanulni rajta az ernyő stabilizálásáról. Repülni nem mertem vele... nem vagyok öngyilkos.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #386

  • benkő
  • benkő profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 13
  • Karma: 0
a Rasta 330# -as hozzászólására válaszoltam az előző postban , erre a videóra: youtu.be/Iec_vHeaMP4
nem a Nucleonról beszéltem!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #387

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
385-re

Igen érdekes hozzászólás. Sajnos az enyém sem túl értékes, mivel pont ezt a típust nem volt módom kipróbálni. sinti, plasma és reaction volt amit dudekből kipróbáltam.
Mindegyik igényelt starttechnikai alaptudást, tehát nem volt bolondálló, mint a force, de ilyen furcsa jelenségeket egyik sem produkált.
Persze, lehetséges hogy direkt neked gyártottak egy használhatatlan darabot, de elég kicsi a valószínűsége.
Amiket leírsz jelenségeket, még az életben nem találkoztam ilyesmivel a gyakorlatban!
Tudod mikor lő előre egy ernyő, és kap frontot? Ha akkora szélben startolsz hogy felhúzás közben elemel a földről, és hátralendít...
De ha más nem, beszédes adat hogy több óra alatt nem tudtál és mertél elstartolni egy ernyővel, amit sokszáz pilóta sokezerszer használt már, de biztos a típusban van a hiba :)))))
Ha esetleg megírnád azokat a típusokat, amikkel kényelmesen elstartoltál már, azt megköszönném, mert biztosan jó referencia lenne.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #388

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Olvasd már el a 386-ost is! Teccik érteni? :o/
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 8 hónapja ago #389

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Jajjajjajjj!
Figyelmetlen egy alak vagyok!!
Engem az zavart meg kéremszépen tisztelt bíróság hogy azt hittem, folytatódik a dudek fika sorozat.
Hiába ugye, a figyelmetlenség és prekoncepció...
De itt nem siklóernyőkről írunk? Hogy jönnek ide az őrült motorkerékpárosok, főleg a régmúltból :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #400

  • fecoka54
  • fecoka54 profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: 0
lehet hogy lekéstem a válasszal Bajátol 7km-re van repüllőtér Baja-Bácsbokodi uton Bácsbokodon szintén több hektáros terület magán de megengeték a siklóernyősőknek Bácsborsódon szintén töbhektáros terület közvetlen a falu széllén déli irányba ---nyugati irányba felszállás nem jó mi énnét startolunk remélem egy -picit tudtam segitteni
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #401

  • AirWolf
  • AirWolf profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: 0
Sziasztok !

Az új Apco Lift reflex szárny tényleg ilyen jó, vagy csak PR fogás a reklám film ?

PERFORMANCE
V-min [km/h] 21
V-trim [km/h] 36-39
V-trim off [km/h] 48-50
V-max [km/h] 62+
Min Sink [m/s] at optimal wing loading less than 1.1 m/sec

Az Apco első széles körben használható reflex szárnya.
A Lift a Force-ból született újjá, hogy betöltse méltó helyét a klasszikus hátimotoros szárnyak tartományában.
Ez nem egy lebutított változat, hanem egy teljesen új szárny.
A célközönségébe azok a pilóták tartoznak, akik szeretnek örömrepülni egy könnyű, sziklaszilárd reflex szárnnyal, ami kiváló teljesítményt és hihetetlen sebességet produkál (vmax. 62+ km/h).
Az ernyő tervezésénlé nem kötöttek kompromisszumot sem a sebesség, sem a teljesítmény rovására. A hülyebiztos startoláshoz már-már álomszerű kezelés párosul a biztonsággal karöltve. Ezek azok az értékek, melyek lenyűgözik a pilótákat minden egyes felszálláskor.
A LIFT tökéletes választás minden pilóta számára, aki szeretné élvezni távolságokat, a stresszmentes repülést, vagy éppen csak játszadozna egy kicsit a levegőben.
A kupola 2 mréetben készül (S, M) 75-165kg-os súlyhatár lefedettséggel.
Az ernyőt felszerelték az egyedülálló SRS® rendszerrel, ami lehetővé teszi a kényelmes lassú a felszállást és leszállást.
Beépítésre kerültek továbbá a HIT® szelepek (APCO sajátosság), hogy biztosítsák a maximális stabilitást és a belső szárny nyomását bármilyen szögben is érkezik az áramlás. A jó öreg Mylar merevítőket a Flexon Battens® váltja fel, mely megtartja a tökéletes profilt és hosszú távú egyenletes teljesítményt biztosít, karbantartást nem igényel, és nagy súlyt takarít meg.

Szerintem a videó magáért beszél. Alig várom, hogy láthassam élőben is.



üdv Skyline
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #402

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Szia,
vegyél egyet és megtudjuk. A strandos történet az sztem kamu. Aki hátimotorozik az tudja, hogy elég felázott, puha talajra tenni egy hátimotort és az majdnem biztos hogy felborul. Ha ernyőt kötsz 15-20-as szélben a motorra azt felborítja, a videón szereplő motor lábai be vannak temetve homokkal, ott van alatta az ellensúly vagy 1 lefúrt csiga a földbe. Az meg hogy így áll egy reflex ernyő a lamináris szélben az természetes, nem nagy cucc. Egyszerű, ami reflex az gyors, autostabil, ami normál profil azt vezetni kell, ennyi.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #403

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
A Force-ra is igaz mindez amit itt leírnak ha ezt még tovább fejlesztették akkor az a cucc valami csoda!!!! Rasta úgysem hiszi míg ki nem próbálta:) Szal Force nagyon jóindulatú könnyen startol és baromi stabil mellette vadászgép sebesség :)! A promo video lehet,hogy kamu nem vitatom,de melyik gyártó nem fényez néha túlzásokkal?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #404

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Mókás hogy bármennyivel tapasztaltabb egy pilóta a másiknál, mégis lehet olyan vakfoltja amit kevésbé ismer, mint a kezdőbb.
A Force ( és egyáltalán az Apco) ilyen vak folt Rastának.
Ez értzhető, hiszen emmögött a típus mögött nincs egy olyan profi marketing, itt Magyarországon, mint a Dudek esetében.
Ha ez fordítva lenne, és Rasta Apco dííler lenne, csak elnéző mosoly kíséretében kommentálná a Dudek ernyők startját, az Apcohoz képest.
Ez a szempont nagyon fontos kezdő korban, vagy nehéz hátimotor, rossz terep, híg levegő esetén, de tanult pilótának csak egyes típusok, és szélsőséges helyzetek együttállása esetén jelenthet ez problémát, akkor viszont a földön marad, és alúlról nézi az Apcot :)
Az esetek 90%-ában azonban ez az előny pótolható a tudással.
Amit én a Dudek előnyének érzek, és nem csak a Force sajátossága hogy Apco-éknál valahogy elhanyagolt témakör a fékerő. Bár ez a téma sokat veszít a jelentősségéből a szárnyvég kormányzás miatt a vezetési élményt rongáló tényezőnek tartom, bár nem zavaró mértékben.
Amit még Apco-éknál érdemes óvatosan kezelni, az a súlyhatár. Nem szereti az olyan nagy mértékű túlterhelést, mint amit a gyári adatok írnak!
Összességében erősen elbizonytalanodnék, ha választanom kéne ingyen egy ernyőt, de a tippem az hogy Dudek lenne, egy paraszthajszállal. De ha az árát is ki kell fizetnem, torony magasan az Apco nyer, a többi a kanyarba se...
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #405

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Sziasztok,
valóban nem repültem még Force-szal, de kifogom próbálni, mert megismerkedtem egy olyan emberrel a közelemben akinek van, ő is dícséri. Annak idején mikor a Thrust volt a menő Janival a forgalmazóval arról szólalkoztunk össze, hogy a reflex hatás és ernyők nem alternatíva, csak 1 dolog a sok közül és Cohn bácsi is valami ilyesmi levelet írt, de be kellett látniuk, hogy amit MCJ feltalált reflex hatás az a sárkányszárnyakon évtizedek óta működik. Reflex ernyőt akár házilag is össze lehet hozni zsinor és heveder bütyköléssel - mint BB a 2000-es évek elején a Spearrel - lehet hogy ő nem annak gondolta, de tisztán emlékszem hogy annak az ernyőnek is felfelé álló kilépője volt, és jól startolt, emellett úgy otthagyta az Octane-nunkat hogy csak na. A nehézség ezekben az ernyőkben pont az amit írtál, hogy a finomítások, hatásos TST? 90 kilós felső súlyhatárú Plasmánál 120 kilóval felszállva könnyű, érthető fékerők? 23 nm -es Nucleon ugyanekkora súllyal könnyebben felszáll mint a Plasmám és 55-tel utazik lábgyorsító nélkül csak kitrimmelve? Ez itt a nehéz.
Nem akarom a Paramaia Fusiont lehúzni, de kaptam tesztrepülésre, egy profi fotóssal mentünk ki, fotózni is, hát mit mondjak, 3 perc után már csak arra koncentráltam, hogy legalább jó képek legyenek. Belefutásnál fülek lassan nyílnak, nehezen töltődik, a TST gyárilag nincs felszerelve, anélkül meg alig lehet vele repülni, mert ha kitrimmeled éretelmét veszti a fék, és hosszú, és kemény lesz, a motor nem túl sok forgató nyomatékára nagyon érzékeny volt, állandóan fékezni kellett az egyik oldalt, szval nagyon nem tetszett, ja kigyorsítottam, alig történt valami, a gyári adatot nem hozta, messze nem. Egy előnye volt, lassan repült, kis oldalviszony, lágyabban vergődött mint a Plasma. Ennyi. Keresek majd képet róla.
Ha a Force-nak csak annyi a baja, hogy kemény a fék hát állítani kell, vagy jó TST-t kell rátenni. A gyár nem mindig tud kifinomult ernyőt készíteni, ezt a felhasználóknak kéne tökéletesíteniük és visszajelezni, hogy izé Cohn bácsi, baromi nagy a fékerő, tegyenek hosszabb fékutakat, puhább fékkel! Én a Vertexen ezt megcsináltam, nem kell hozzá nagy tudomány. Nemrég egyik növendékem ernyőt vásárolt, szóba jött a Force, ha kimegyünk Israel-be akkor ott 1450-ért odaadják, itthon Jani 2000-ért tudta volna adni. Lett egy ITV Boxer. A kategóriás pg és ppg egyaránt, csörlőztünk is már vele. Remek.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #406

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Jó röggelt evribádi!

Tegnap szép időnk volt: ITV Boxer + Thor 100 berepülés és az "új" Nova Mamboo-m bikóz the reflex wing is suck!! :))





Üdv, Robi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #407

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Vagy bikóz nem akartad állandóan körberepülni az ITV-t... :)
Én a Lapoont mikor kipróbáltam, egy nagyon kellemes ernyőnek tűnt, csak akkor még nem voltam felkészülve lelkileg hogy a gyárak nagyokat hazudnak, és ezen bepöccentem. Meg az volt még a baja hogy az extrém hosszú hátsó trimmje mindenképp a használhatóság határait feszegeti.
Az S-es Force-nak volt még egy furcsa tulajdonsága, amit nehezen értettem, és az L-esre is jellemző volt csak kevésbé hogy lassúra trimmelve világbajnok sebességgel tepert 45-el, ehhez képest ha kiengedtem a trimmet nem ment többel 50-nél.
Nekem annyira elég volt a 45, és gazdaságos, mivel kettőt merült hogy nem is nagyon gyorsítgattam. Az ITV is merült ennyit, csak kisebb sebességgel...
Egyébként ha a siklás lenne a fő szempont akkor a skycountry (vagy hogy írják) vinné magasan a pálmát,csak ott akkorát hazudtak a sebességgel kapcsolatban hogy az is csúcs.
Amit a Force áráról írtál, kerek perec megmondom a szemedbe hogy nem hiszem el.
Amikor vettem is sokkal olcsóbb volt, és most vettem 1800-ért egy tandemet, és nem kellet kimennem érte....
Persze lehet hogy az árak képlékenyek, és a türelmes vevő, ha megvárja, míg valaki kiutazik, olcsóbban kapja, mint az adjuramisten stílusú vásárló....
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #408

  • pappartur
  • pappartur profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 78
  • Karma: 0
Ismerek ilyen adjuramisten típusú vevőt :)))) De még az is 1650-ért kapta :))) 1,5éve.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #409

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
pappartur és kakukk hozzászólására :
Nem kell elhinned, kezünkben sok KP euróval 3-4 hete ajánlatot kértem, nem kamu, felhívtam John-t. Vannak szerencsés vevők! :) Akkor a díler engem ...... Höhöhö! :O)
Na mindegy. Gánc egál. Lett egy igen kafa ITV Boxer helyette.
Más...
Én kaptam kipróbálásra Lapoon S ernyőt, mindenféle hazugság nélkül megmondom pontosan mennyivel tepertem vele, összel - Kalocsai őszi házi leszálló versenykor - , tehát elég sűrű levegőben, amiben kicsit lassabbak az ernyők mint a nyári melegben. Trimm+lábgyorsítós hevederrel.
Mindez hátimotorral:
- trimm vissza: 40
- trimm ki: 48
- trimm ki + lábgyorsító: 55 km/h
A leszálló versenyt megnyertem vele motor nélkül, könnyen startol, könnyű kupola, dhv2-es gyalogernyő módjára merül. Precízen betudtam 3szor is vezetni a célkörbe. Akkor repültem vele másodszorra, új ernyő volt, kölcsön beülővel, tehát nem voltam hozzászokva, úgy éreztem nagyon kiszámítható volt, nem éreztem a Tycoon-hoz képest gyengébb siklást alaptrimmen.
A képen mindkét ernyővel én repülök, kb 10 perc idő különbséggel, egy ugyanazon időben nem ment! :))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #410

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
A Boxert nem mértem még be, de a Mamboo-t volt időm 1ó 45 perc alatt.
Alap: 35 Taposva: 48
A mamboo varázsa hogy soha ilyen kis fordulaton nem nulláztam, és a paló gyorsítóhoz se kellett csak 300--zal több.
A komám ugyanekkora 90-110 kg-os Mentor 1-el ment mellettem, pont egyformán haladtak.
A Boxeren jó hosszú hátsótrimm, és közepes hosszúságú lábgyorsító van, én mindenképpen 50 feletti sebességet sejtek, mert elég jól tepert, és az egyik trimmet kiengedve elég gyorsan elfordul, tehát sokat tesz rá a trimm, ma lehet h bemérem, ha lesz időm rá.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #411

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Addig is a csúcs ernyő, a motoros ernyők ne továbbja, a vadászgép, amire mindenkinek csorog a nyála.....aaaaaaaaaaaaa................... P...L...A...S...M...A!!!!!!!!!!!
(na jó csak vicc vóót!) :))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #412

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #413

  • AirWolf
  • AirWolf profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: 0
Sziasztok !

Segítséget, illetve tanácsot, ötletet szeretnék kérni tőletek Snap 100-hoz Hélix 125 ( H25F 1,25m R-S-09-2 )kompozit légcsavar beszerzésében, illetve ha sérül-törik javítható-e, esetleg használtan van valakinek eladó ?
Esetleg mivel helyettesíthető ! Az Interfly Budaörs 290 Eur a Fly-Trade Győr 310 Eur az ára !!!

köszönettel és üdvözlettel Skyline (Grabó Nagy István)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #414

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Keresd Vincze Zsoltit(Xtra). A pilótalistában megtalálod. Én is tőle vettem légcsavart és elégedett vagyok vele. Korrekt fazon :-)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #415

  • AirWolf
  • AirWolf profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 8
  • Karma: 0
Köszönöm a gyors segítséget !
üdv Grabó
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #416

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Labgyorsito nélküli Lapoon-t probaltal. Emlékszem,Tbálinton adtam oda. A gps-ed meg csak vetített föld feletti sebességet mutat,ha merülsz máris kevesebbet mutat. Továbbá para2000-en azt is kiírják hogy motor nélküli speed. Igy 57 lehet a Lapoon,motorral 55 km/h -t mértem.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #417

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Tegnap 13 db. csörlés volt a Boxerrel. 20km feletti magassági szélben fele annyi idö alatt végeztünk 1 húzással mint a közben húzott dhv 1 és 1/2 gyalogernyökkel. Nagyon megy alaptrimmen is, 10-zel többet mint a többi húzott gyalogernyő. Merülése szinte ua. Itv Boxer, full EN A! Kigyorítva is full EN A!!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #418

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Na meg annyi jutott eszembe hogy aszongya, kevés gyarto hazudik , csak marhogy mérnek. A simonini oldalán a hátimotor blokk tolóereje tengerszinten,hidegben,legalább 150 cm-es sróffal van mérve. Ez életszerütlen. Nézd meg a Gleitschirm ujsagban a menő ernyök seb adatait. Gyári adat,alul meg mért adat. Nem egy. Rection 25 60helyet 64. Valós. Az szép volt
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #419

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
"Labgyorsito nélküli Lapoon-t probaltal."
Igen, és te is azt a sebességet írtad, amit én is mértem. Ez igazán korrekt adatnak tűnik, és 7 km/h-val kevesebb, mint amivel belelkesítettek. No már most, ekkora eltérés se tengerszinten, se vetítve,se nyári melegbe, meg se seholsincsen :)
De a gyártók nem hazudnak, a díílerek reklámszövegeikben meg mégkevésbé, én meg szűzlány vagyok a 9 egy páros szám, te meg szereted olvasgatni a hozzászólásaimat :)))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #420

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Akkor megvan,lábgyorsítós megy 55töt.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 6 éve 7 hónapja ago #421

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Tehat az Itv nem hazudik,a megrendelés valamiért rosszul,gyors nélküliröl szolt. Ezutan mindig kértem hogy gyorsíto legyen rajta.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #732

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Dell bemutat egy ernyot amivel 51 mph-vazaz 81 kmhkmval repul. Sztem kamu. En 66tal reptem max. Mi lehet a csucs? Xcitor 70 talan. Valami mas???
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #733

  • nigger
  • nigger profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
Ha az a video amibe trikeal megy,és zöld fehér U-turn morpheus az ernyő akkor mindenképp kamu!:) U-turn morpheus képtelen ilyen sebességre.Ő valójában 50km/h val repülhetett a táj haladását is tekitve.Trájkal túlterhelve :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #734

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Írtam neki, azt mondja, hogy U-turn Dominator, nincs rajta a gyár weblapján, mert csak nála lehet kapni. :) Na ja!! :)
Egyébként 20 nm, a lábgyorsító már felszállás előtt egy madzaggal le volt kötve, csak a hátsó trimmet engedte ki. Egy mobiltelefonnal mérte a sebességet, amit az is lehet hogy km/h kijelzésre tett. Egyébként méreget több ernyőt is, természetesen mindig a leggyorsabb a K2. :)
Beszélek a forgalmazóval hogy tud e ilyet adni kipróbálni.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #735

  • tthomas
  • tthomas profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: 0
Korábban én is láttam a videót, de fel sem merült bennem hogy itt nem km/h van szó. Osztva nigger sport társ elméletét körülbelül az tűnne reálisnak a tájhoz is viszonyítva.
Én ITV Buldoggal repülve sem értem el ezt a sebességet, de még csak a 70-t sem.
Egyébként mi az a letakart ballon szerű izé az ülőlap alatt??
Talán plusz teher?
Tuti hogy nem a tank, az a moci alatt van. És ha a 'szuperkiddy repül a trike-al már nincs is ott semmi.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #736

  • nigger
  • nigger profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
Egyszerű: Repülés közben hátszélbe ha eléred a Gps szerinti 80km/h sebeséget vedd fel videora!És a tájat is kb ezen a magasságon amiben ő is repült és kiderül hogy mi a reális.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #737

  • benkő
  • benkő profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 13
  • Karma: 0
A beülője alatt egy extra benzinkanna van tele benzinnel amit beleönt később a dupla tankjába!!! Mekkora lehet a felszállósúlya ennyi benzinnel?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #738

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
A 16nm Bobcat velem 55kmh visszahuzott trimmel. Kiengedve nem mertem. Estleg 65. 18nm Itv vmax gyorsitoval 55. Alapon 44. A nevet mar nem tudom. 70 kmh alapon a BB Serpa 16 sarkanyom megy. Kiallok vele ellen ha akarja.Meg sem huzom a trapezt igerem.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #744

  • torkost
  • torkost profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 30
  • Karma: 0
Sziasztok!
Nekem van most egy új ernyőm Sky country Moscito 3.
Nagyon jól megy kiengedett trimmen mértem tudja a gyári adatot.A Dhv 1 módjára startol ,nagyon jól fordúl ,nem öli meg a motort.
Ki lehet próbálni!
Tel:06309859-053
Üdv!
Tomi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #746

  • atifly
  • atifly profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 12
  • Karma: 0
Na ezzel biztos majd a szavadon foglak. Nekem egy escortom van azzal tandemezünk motorral lábról.Izgatta a fantáziámat az új motoros ernyő is de próba nélkül biztos nem vennék.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #749

  • torkost
  • torkost profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 30
  • Karma: 0
Természetesen lesz lehetőséged kipróbálni.
Én úgy vettem ,hogy nem próbáltam ki de nem csalódtam!
Nagyon nem!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #751

  • atifly
  • atifly profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 12
  • Karma: 0
Mekkora az ernyőd?
Hány Kg a felszállósúlyod?
A heveder mekkora , (hány cm. behúzott trimmel?)
Mekkora a trimm útja?

Első kiváncsiskodásra mondjuk ennyi.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Motoros ernyők 5 éve 9 hónapja ago #754

  • torkost
  • torkost profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 30
  • Karma: 0
Én az M-es (27)méretet vettem.
Ez pont jó Nekem.Kb 130 kg a felszállóm
Próbálta egy barátom Ő kb 10-15kg-al több Neki is jól ment.
A hevedert nem méregettem a féket az alsó bekötésre kell tenni mert kiengedett trimmel magasra kerűl kicsit.
Hosszú a trimm útja.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Oldal elkészítésének ideje: 0.415 másodperc
Powered by Kunena Fórum