Üdv, Vendég
Felhasználóinév: Jelszó: Emlékezz rám

TÉMA: PPG Budakalász

PPG Budakalász 7 éve 8 hónapja ago #87

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Ma is megyünk egy dunakanyar túrára Budakalászról. Ha nem is tömegeket szeretnék ideszervezni - nehogy Dunakeszi sorsára jussunk - de azért egy kemény mag nem ártana :)
Tényleg,mi a helyzet most Dunakeszin? Végül lehet ott repülni,csak pénzért,vagy igaz a pletyka hogy gondok vannak?
Remélem elkezdjük használni ezt a fórumot,és betölti majd azt a funkciót hogy megtudjuk,ha valakik repülni akarnak,és netán szervezettebb lesz az együttrepülés is.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 8 hónapja ago #101

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
kepfeltoltes.hu/101106/luppa_a_k_dben_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Íme festői starthelyünk (majdnem,mert az pont alattam van :) )
Felmerült az ötlet hogy kirepülni a TMA alól,és megnézni a felhőket,teszemazt a Dunakanyarban,vasárnap. Izgat valakit a téma?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 8 hónapja ago #105

  • Roland
  • Roland profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 19
  • Karma: 0
hátha erre válaszolsz, ha már a privát emailre nem!:-) Én összeállítottam egy 70-80 km-es túrát vasárnapra, akkor startolhatnánk a megbeszélt helyen. Mivel talán ez lesz az utolsó nyárias hétvége, inkább repülök túrát a szokásos magasságon, mint magasan. Fázni ráérünk majd később is a felhők alatt :-)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 8 hónapja ago #107

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Azért nem lesz szélcsend,és nekem a 80 km-re mondjuk egy 10km/h-ás oldalszélben, nem biztos hogy elég a benzinem.
A starthely a Pilis közelében van,de inkább a Szabi tudja jól elmagyarázni.
Kár hogy a Dunakeszii társaság még nem kommunikál itt,lehet hogy rájuk kéne lesni hogy repülnek-e. Majdcsak kialakul ez.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 8 hónapja ago #112

  • Roland
  • Roland profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 19
  • Karma: 0
Déli szelet ígérnek, a Kétágú vonal mentén végiglejtőzünk, ott nem fogy majd annyi benya. Jössz, ameddig belefér, én mindenképpen végig szeretném repülni, mert többeknek megígértem, hogy fotózok ezt-azt. A pontos starthelyet és időpontot majd megbeszéljük privátban!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 7 hónapja ago #138

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Egy ideig én is csak néztem hogy majd ha beindul írok bele,de ez csak fordítva lehetséges :)
Továbbra is várok embereket,akik Békás környékén laknak,és repülnének PPG-vel a környékről.
Legutóbb,amikor a 6.5 óra repidőt,6.8 órára növeltem az új ernyőmben,(elmentem Óbudára megnézni a Baseball meccset) nem is zarándokoltam ki Bk-ra,hanem a házunk mellett a Dunaparton,a töltésről startoltam.
Halál kényelmes hely,és ideális Bp. néző körút startjának,még trike-al is.
No de nem akarok ötleteket adni,még valaki arra vetemedne hogy eljön, és együtt repülünk.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 7 hónapja ago #141

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Próbálkozom,próbálkozom,de nem sokan írogatnak.
Itt van egy újabb tartalom,hátha valakinek van kedve csatlakozni:
Pappartúr elárulta nekem hogy megismétlik,azt a fasza kis hétvégi túrát,amiről multkor eldicsekedett itt:
"Mutatóba...:)))Pont ebből maradtál ki kakukk:)))
Szigorúan csak hanggal!!!

youtu.be/5hNqUMY4nP4 "

Nos 15-16-i hétvégén,ha nem lesz szar az időjárás,megint megy egy 15-20 fős csapat.
Szívesen csatlakoznék hozzájuk,de innen Bp-ről kicsit messze van nekem egyedül.
Van max. két üres helyem az autóban,ha valakit érdekel a program,örömmel venném, ha csatlakozna,és megosztanánk a költségeket.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 7 hónapja ago #145

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Mivel mindenkit szétvetett az érdeklődés a ppg túrával kapcsolatban,így ma gyaloggal repülök nyikomon.

Holnap megyek ppg-vel Egerbe,egy kis családi tandemezésre. Ha bárkit érdekel,akár utasként,akár pilótaként,csatlakozzon.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #148

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Jól sikerült a mini 2+ tandem próbálkozás,bár kellett hozzá az ideális ernyő,kissé lejtős biliárdasztal,könnyű utas.
Az én öreg CAB-ommal már nem sikerült elstartolnom. Persze ez lehet hogy nem is a kor követelménye... :)
Mindenesetre a trike igényli a nagyobb motort.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #149

  • nigger
  • nigger profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
A simonini sosem volt alkalmas tandemezésre túl gyenge és meg is szorul töle..
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #150

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Mindenképp határeset,főleg trike-hoz.
Azért én árnyaltabban fogalmaznék,mint te,mert kis súlyú utassal,jó ernyővel,kellemes hőmérsékletben,jó minőségű placcról,nem szükségszerű hogy tönkremenjen.
Azonban nehéz trike,dagadt utasok,negyven fok árnyékban,padlógázon emelkedés,az szétcseszi a 36 lovas simo 3-at is.
Ezért én nem is gondolkodtam hosszútávon a hátimotorral trike-ozáson.
Eredetileg lábról starthoz vettem a simót,de annyi macera, és kockázat van a lábról motoros tandemmel hogy bár nem lehetetlen,annyira határeset hogy ezt sem eröltetem...
Azt viszont nem értem,miért eröltetik mások,a kurva drága,és alkalmatlanul gyenge hátimotort trike-on?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #151

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Melyik? Az oldalon szereplő motorok közül csak a mini 4 nem alkalmas tandemre.
www.simonini-flying.com/victor1_ita.htm
Én elvittem pont ez a kíváncsiság miatt lábról a 70 kilós komámat, én 85 vagyok:
kepfeltoltes.hu/111119/image_021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/111119/image_017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/111119/image_007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Parapower Simonini mini2+ motor, 122-es carbon légcsavar, 21 lóerő, Dudek Orca 45 tandemernyő, ( Nagyon jól siklik)
Egy kicsit lent ültem, látszik a fotón. Amúgy jó hecc.

Egyébként attól függ mik a feltételek, Kubi évekig mini2+-szal tandemozott trájkkal, az ő kis súlyával 100kg-ig ha jól tudom elvitt bárkit korszerű tandemernyővel. A másik meg hogy ki mennyivel akar emelkedni, ( Ha bikán akarsz emelkedni akarsz ülj sárkányba, az enyém rossz 2 tollú falégcsavarrala BB Serpa 1 személlyel Rotax 503 1 karbis 46 lovas mocival 5900 fordulaton 4,5-5m/s-mal emelkedik)
ha elég pár tized akkor jó móka mert befér a kocsiba, két normál súlyú ember a nyaraláson külföldön a kocsiból előkapva egy jó tandemernyővel simán repül vele, legyen az Fresh Breeze vagy Fly Product termék. Trájkra nagyobb motor ajánlott mint a mini 2 + ,van már EVO, van már mini3, de létetik sok más könnyű motor ami alkalmas, moster, monster stb. Humánfaktor az egész a jó cucc megléte esetén.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #152

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Piacon 3kilóért veszel R503-at. :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #153

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Én sem mondtam/tapasztaltam nagyon mást. Ideális körülmények között,könnyű trike-al elrepked a mini2+,úgy padlógáz környékén,valószínűnek tartom hogy hamar kifekszik.
Nyilván lábról könnyebb dolga van,nem kell lendületbe hoznia a nagyobb tömeget.Nekem a CAB-ot már nem volt képes felfújni a fejünk fölé,mert amikor belekapott a légcsavarszél,olyan mértékben torpant meg a cucc hogy mire újra lendületbe jött volna a trike,az ernyő már lefele mozgott.
Van aki az evo-t is határesetnek tartja,és én láttam felszállni az Attilát - úgy emlékszem hármas simoja van - és nekem antipatikusan sokáig gurult a földön.
Ezek után döntöttem el hogy az én trike-om kánikulában,100kg feletti utassal,magas fűben is legyen képes elstartolni,ezért egy 503-ast rakok rá,és ezzel vége a szenvedésnek.Azonkívül két henger,két karbi,négy gyertya,hátha kevésbé ál le,amikor nem kéne.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #155

  • nigger
  • nigger profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 69
  • Karma: 0
Mennyibe is kerül egy Rotax motor újonnan? 1 millió? :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #156

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Van annyi, 447-től indul, az 582 2 milla körül van kiegészítőktők függően. Használtat érdemesebb nézni, vannak jók, ki lehet fogni.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #163

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Az én példám teljesen élő,az összehasonlításhoz.Három féle variáció között örlődtem,és nem lehetek biztos benne hogy a legjobbat választottam,mert sokszor kellett mások véleményére támaszkodnom.
1.Hátimotor,amivel startolhatok lábról is,és a trike-ot is elbírja
2.Rotax,ami kompromisszummentes erőt biztosít,nagy fogyasztás mellett.
3.négyütemű Yamaha,aminek a beépítése kihívás,az eredménybizonytalan,lehet nagyon bevált belőle,és könnyen futhatsz zsákutcába vele.
Meglepő módon mind a három megoldás nagyságrendileg 3-400 000 ft körül járt volna,de az igazságosság kedvéért meg kell említenem hogy a hátimotor új lett volna,míg a többiek használtak.Viszont így hogy nem cseréltem le a hátimocim erősebbre,mégiscsak előnyös hogy két motor is lesz,ami nem tud egyszerre összetörni,vagy elromlani.
Végül a kompromisszummentes lóerőmegoldás mellett döntöttem,és a kevésbé kockázatossal kezdek.Aztán,ha úgy alakul hogy szénnérepülném magam,és szabadidőmmel sem tudnék mit kezdeni,szivesen kísérleteznék egy Yamahával,mert a rotaxtól korántsem vagyok elájulva,sem fogyasztás,sem tartósság tekintetében.
Sőt,valószínűleg az ára is kevesebb lehet,még ebben az alacsony lóerős tartományban is,100 le. körül meg már durva árelőnye van a motorkerékpár motoroknak.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #164

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Kétütemű Rotax annyit eszik amit a 2T motornak ennie kell. Paratrikeban kétszeméllyel, sárkányban egyszeméllyel 8-10 liter. Ha takarékos paratrike motort akarsz akkor vegyél 462-est, Gibmiknek dhv2-es új tandemernyővel a feleségével túra során 6 literrel elment ami brutál jónak számít. Én 5 éve Rotaxokkal repülők, eddig nem csalódtam benne, 6 motorleállásom volt ugyan sárkánnyal Rotax motorral, ebből 5 a benzintartályban lévő szűrő tank aljára cuppánása okozta sorozatban. Így sikerült elsajátítani a kényszerleszállást. Múlt héten leszálláskor állt le, sajnos valami szöszszerű dolog eltömítette az alapjárati kis fúvókát, kell 1 jó szűrő. :)
Milyen Rotaxhiba tapasztalataid vannak, hogy nem vagy elájulva tőle?
( A világ legeladottabb motorjai, 10-ből 8 gép ilyen márkával repül.)
Ha nem tetszik akkor próbálkozz Subaruval, Suzuki autómotorral, de lehet szoktak feltenni váltóval együtt, a lánckerékre rakott légcsavarral, előre beállítva a megfelelő fokozatot. Mondjuk ezek a motorok nem típusalkalmasok.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #167

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Hát igen.... én is a 462-re csorgattam a nyálam,de megvették előlem,mire összeszedtem a pénzt.
Amiért nem vagyok elájulva,az nem a tapasztalat(egyellőre) hanem néhány paraméter,amikről már zömében írtam:
mennyi is a gyári előírás a felújításra? Jól emlékszem hogy 200 óra? De ha vigyázol rá simán elmegy 400-at. A motorkerékpár blokkok meg 1000 órás nagyságrendben üzemelnek a motorkerékpárokban,amiről tudjuk hogy nem kímélő üzem. Akárhogy számolod,mindenképp a többszöröse élettartam.
Az ára is a töredéke,főleg a nagyobb lóerősnél durvul be a sokszorosára a rotax ára a mocimotorhoz képest.
Ha ehhez a jelentősen kevesebb üzemanyagköltséget is hozzáadod (az 503-hoz képest,mert a 462 tényleg jól fogyaszt.)
Ha ezt a három tényezőt együtt nézed,nem túlzás azt állítani hogy töredékéből jön ki egy óra repülés a mocis verzióval,mint a rotaxxal.

Aztán van mégegy,ernyős szempont,ami a rotax ellen szól,de ennek a jelentősségét majd csak akkor fogom megtapasztalni,ha repülök vele. Az is lehet hogy túl van lihegve:
a nagyobb trike-oknál már nem győzik extrém módon eltávolítani egymástól a hevedereket hogy elkerüljék a nagy tehetetlenségű trike-al az ernyő zsinórok betekeredését.
A rotax meg kéthengeres,ezért hosszú a felépítése,vagyis a súlyához képest viszonylag nagy az elfordulással szembeni tehetetlensége,ami nem jó tulajdonság,ha egy ernyő alatt lóg az a motor.
Hát,hirtelenjében ennyi,az előzetes átgondolás alapján.
Majd ha lesz említésreméltó mennyiségű tapasztalatom,közkinccsé teszem azt is :)
Szívesen hallgatom a te meglátásodat is,főleg azügyben hogy miért NE fogjak bele motorbiciklis trike építésbe (de ne az MZ-s tapasztalat miatt,a Yamaha azért más :) ) mert erről a döntésről még nem maradtam le.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #168

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Szia,

van benne valami, hogy Rotaxéknak jól megy, és ezért el is szabadultak az árak, de azért igen jó motorokat gyártanak és jelenleg is típusalkalmasak. Én nem tudom, hogy mennyi idő után kell felújítani, de a 377-esem ,ami ugyanaz mint a 447 csak kisebb perselyekkel már 5 éve szolgál, na persze nem repülök vele minden nap,de a 100 óra tuti benne van. Bármilyen motor gépre rakásában nagy segítséget tudna nyújtani repülőstomi, így van a youtube-on, van neki suzuki 1000 és 1300-as autó motoros sárkánya is.
üdv, Robi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #169

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Az jutott még eszembe, hogy lehetne építeni egy brutál gyors trájkot, mondjuk a trájkomra feltenni egy erős struktúrájú de nagyon kicsike ernyőt, kipróbálnám, van ilyen??? A felszálló súlyom én+trike kb 200kg.
:-)))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #170

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Mondjuk egy Synthesis 34-35 nm, ha van ilyen?:))
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #171

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Elég valamelyik szólóernyőt rárakni,már azzal is brutál,de én félnék hogy ha leáll a motor,vajon bírja-e a trike a földetérést.
Azt hiszem érdemes az ernyőket abban a tartományban használni,ahol verhetetlenek,ha meg sebességre vágyom (mert igen :) ) és lesz pénzem,azt a kis drótakadálynak kinéző ul-t kéne megvenni,vagy lekoppintani,amelyik merevszárnyú,de egyszerű,és kisebb rotaxokkal is elmegy.
Valahogy ezek a műfajok nem keverhetők jól.Nekem már az sem jött be,amikor a Dakotát kipróbáltam a hegyen gyalogernyőnek...
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #172

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Én próbáltam Flyke-kal 150 kilóval S-es ozone octane ernyőt ami 60-85 kg-ig van. Semmi nem történt, kicsit billegett, de nem is ment gyorsan 42-vel utazott, ez kevéske. Viszont szeles napon se borította meg a trájkot. Haverom meg kipróbált egy L-es Thrustot nagytrájkkal kb 250 kilóval, ment, de azért merült, valóban nem a legjobb alternatíva. Azért egy Xcitort elfogadnék. :) 27nm 365 kg-ra.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #173

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Én a Force-nál tapasztaltam hogy az M-es, leszállásnál simán még meg is emelt,mint a Reaction,az S-es pedíg elég sportosan ér földet,szélcsendben kell pár fürge lépés.
Mondjuk ott az a fura arány van hogy csak 5 km/h a különbség a kiengedett,és a teljesen behúzott trimm között,de a "lassú" az 45! Végül is ezért többnyire alapon használom.
Ez az én trike-om meg rugózatlan,nem kicsi a motor sem hátul,a kerekek ugyan elég ballonosak,de nem túl nagyok hogy még értelme legyen az összecsukhatóságnak,úgyhogy nem forszíroznám a nagy merülősebességű földetérést :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #174

  • rolcsi
  • rolcsi profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: 0
Néhány adalék saját tapasztalataimból a kis ernyő kontra nehéz trike kombinációhoz: én a trájkkal 140 kg, 25 nm-es ITV Dakotával trimm be 49 km/h, ugyanez 18 nm-es GIN Bobcat-tel 60 km/h. Ez utóbbi már eléggé igényelte a pilóta jelenlétét. Aztán én utassal, trájkkal 250 kg, sikló tandemernyő 180 kg-os tetejű 38 nm, trimm be, sebesség 48 km/h.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #175

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Na jó,de az Középeurópa egyik legjobb állapotú Dakotája :)
Egyébként nem emlékszel a merülésük mennyi volt?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #176

  • rolcsi
  • rolcsi profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: 0
Sajnos a számokra nem emlékszem, csak az érzésre. A Bobcat merülése szokatlanul nagy, motoros megtámasztás nélkül izgultam volna leszálláskor..:) A Dakota is érezhetően jobban vágyik az anyaföldre, mint szimplán hátimotorral, a tandemernyő volt a legbarátságosabb, ami nem is csoda, hisz Közép-Európa egyik legjobb állapotú BiDiscovery-jéről van szó..:)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 6 hónapja ago #177

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Aki ilyen burzsuj hogy mindenből a legjobb van neki! :)
Na de majd a csillivilli,bikaerős trike-omat majd te is irígyelheted,és ha vízszintessen nem is,de vertikálisan majd körberepüllek vele :)
Az egyetlen dolog,amitől tartok a tüdőgyulladás... Azt hiszem télen szükségtelen lesz teletankolnom azt a mega giga tankot,amivel kirepülhetek az országból :)
Egyébként nem csak Budakalászról,de Óbudáról is fel tudok majd szállni!
Ezt azoknak az esetleges olvasóknak írom,akik arrafelé repkednek,hátha kapcsolatot teremtünk...
Azért azt el kell mondjam, (amit mindenki tud) gyaloggal sokkal könnyebb megfelelő placcot találni...de valamit, valamiért.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #210

ez a PG azert mar nem ugyanaz :(
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #211

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Mit vársz Gergő?! Mínusz 10-ben itt nincs nagy élet. A régi pg-n is uborkaszezon volt télen.
Szerintem beindul majd a fórum, ha lehet már repülni.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #212

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Plussz tízben sem hemzsegtek az emberek :)
Pedíg lázítottam őket hogy írjanak.
Valószínűleg a pg2 sikeréhez nagymértékben hozzájárult a konkurencia hiánya,és ez a helyzet már többé nem áll elő...
De majd év vége felé,ha minden terv szerint halad (ami ritka jelenség) majd beindítok valamit :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #213

  • rolcsi
  • rolcsi profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: 0
Az jó, valóban jó lenne valami élőbb fórum.. Egyébként mikor jöttök holnap Rotax-trike próbára? Remélem, nem lesz nagy hideg, hétközben mínusz nyolcban 3x10 perc tandemezés alatt kockára fagytam..
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #214

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Szia Kakukk
Te most milyen repülési formában sántikálsz? Gondolok itt az eszközre. Utolsó infóm szerint egy ROS 125-el toltad.
Én holnapra motoros szánkózást tervezek a budakalászi tavakra, ha jön még velem valaki. Viszek ernyőt is hátha lehet karcolni egy rövid kört az égre.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Re: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #215

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Forradalmi változások zajlanak!
Épp holnap megyünk le megnézni azt a rotax motoros trike-ot,amilyen hamarosan nekem is készül. Rolandnak:kb fél tizenkettőre saccolom a leérkezést.
Egy simonini mini2-vel repkedek épp,de ez a tandem trike-hoz már kevés,a lábról startolást meg akárkivel igen kockázatos bevállalni,bár vannak e téren guruk,a trike biztonságosabb.
Sajnos tavaj rettentő inaktív volt a ppg-s banda,így jobbhijján szinte csak gyaloggal repültem.
Idén nagy terveim vannak,motoros túrákat szerveznék,de a részleteket majd később.
Ez szörnyű hogy hónapokig semmi,aztán pont aznap,amikor már fix program van,lemaradok egy ilyen poénról...de te csak hétvégén repülsz?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #216

  • SzZsolt
  • SzZsolt profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 45
  • Karma: 1
Szia Herbali!
Melyik tóra mennél, és mikor? Ha a munkám engedné, lehet hogy kimennék legalább megnézni a mókázást.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #217

  • Herbali
  • Herbali profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 70
  • Karma: 0
Kakukk
Ez az inaktivitás csak a Duna nyugati oldalára érvényes szerintem. Mert én a keleti oldalon nem ezt tapasztaltam ;) Ha a munkaidőm vége, és a napnyugta közti idő engedi, akkor hétköznap is repülök.

A budakalászi tavakra mennék (Luppa-tavak)annak is a legdélebbi csücskébe, vagy ahol kevesebben vannak. Én dél körül szeretnék indulni, de majd meglátjuk, hogy ki jön és mikor. Egyedül nem megyek ki.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #218

  • kakukk
  • kakukk profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 115
  • Karma: 0
Akkor ezt a kommunikációs hiányosságot orvosolni kéne!
Nem tudom hogy meg van e a telefonszámod,mert néha kutyulom a neveket,arcokat,nikneveket,de mindenesetre ha gondolod küld el a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #219

  • zoli
  • zoli profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: 0
Sziasztok

Még a végén érdemes lesz olvasgatni ki mikor hová megy repülni ?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Re: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #220

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0

Hali mindenkinek,

azt tervezem, hogy a Rotax-os trájkomat megcsinálom önjáróra. 50ccm-es segédmotorként az eddig talált jogszabályok szerint befizetett biztosítással és felrakott adattáblával hivatalosan is megtudom csinálni.
(A követelmények kb: max 50ccm belső égésű motor, vagy egyéb max 4KW motor, max 45km/h, 2-3-4 kerekű lehet az smkp, minimumm 15W elsőlámpa, 2 db tükör, max 350(!) kg üres súly, külön fékkör az első és a hátső kerekekre, hátsó lámpa és fényvisszaverő.)
Az enyémnek a karikáját egy mozdulattal mint egy elefánt fület be lehet hajtani, így nem lesz széles és zavaró sem a forgalomban. A motor bőven elfér a Rotax alatt, a gépet alapból is lehet vezetni az első ülésből is úgy áll a súlypontja. Köztúton csak 1 személlyel lehetne közlekedni. Szerzek egy 50 ccm-es önindítrós robogót és beleépítem.
Amint kész, dobok fel videót róla.
:)
üdv, Robi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Re: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #221

  • zoli
  • zoli profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 3
  • Karma: 0
Erre kíváncsi leszek
Jól hangzik.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Re: PPG Budakalász 7 éve 3 hónapja ago #222

  • rasta
  • rasta profilkép
  • Offline
  • Hozzászólások: 193
  • Karma: 0
Hát egyelőre lehet, hogy Babetta blokk lesz benne a válság miatt. :))
Azzal is elmegy 30-at.
Végül is A-ból B-be, ha lassan is, de elballagna. :o)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Oldal elkészítésének ideje: 0.328 másodperc
Powered by Kunena Fórum